• 瀏覽: 7,033
  • 回覆: 122
  • 分享: 1
公務員事務局上月要求公務員簽署聲明,宣誓效忠特區及擁護《基本法》,限期周四(18日)屆滿。多個政府部門均有公務員拒絕宣誓近期辭職,其中多個專業職系如工程師、社工、醫護均出現「離職潮」,眾新聞向多個部門查詢離職數字,部分專業職系公僕離職數字比以往倍增。

有拒絕宣誓的公務員坦言,宣誓內容含糊,辭職是因為怕連平日説話也會被舉報。

工程師 社工 醫護辭職潮據了解,近期辭職公務員以專業職系為主,其中工程師是辭職潮之一。據了解,房屋署近月陸續有多名年輕及資歷較淺的工程師辭職,數字較過去幾年大增數倍。房屋署回應查詢時表示,在2020年11月至2021年1月,即短短3個月內已有4名工程師辭職,但由於房署數字以離職生效日期計算,因此並未包括部分近期才辭職,尚未正式離職的工程師。房署數字顯示,在2018年至2020年,分別只有2名、3名和3名工程師辭職,而房署現時合共有約490名工程師。

除了房署,衞生署也出現離職潮,過去3個月有逾80名醫生、牙醫、註冊護士、登記護士、科學主任(醫務)、牙科手術助理員辭職,當中包括10名醫生和19名護士。衞生署指在2020年,這些職系的離職人數為58人。

社會福利署亦有多人離職,上月共有8人辭職,當中包括4名社工,較以往平均每月約3至4人辭職多1倍。









全部係專業人士

點忍得龍門任佢搬

新聞來源連結:
https://www.hkcnews.com/article/38304/房屋署-公務員宣誓-梁籌庭-38357/【拒宣誓公僕】專業職系爆離職潮-工程師社工醫護辭職-數字比以往倍增-「怕説話也被舉報」



盡早滾是好事  





又放長雙眼睇下有幾多真係會辭職


講來講去都係得幾名不是九成香港人支持嗎?


[隱藏]
請快走,留下更多機會給其他正常人


引用:
原帖由 kw_lam 於 2021-2-20 03:23 PM 發表
請快走,留下更多機會給其他正常人
x2



計埋2018年,退休,加埋都唔到一佰人都叫潮,冇嘢呀誇大啲喇


早啲躝屍趷路係好事


俾個list睇下先啦, 唔係就咪9吹


[隱藏]
快啲躝屍趌路


又有空缺啦,正


全地球
都冇好似香港咁

迫市民夾錢
供養一大班返工玩野渡日
食碗面反底既垃圾人渣



辭職?唔好氹我開心喎?





講真除醫護現時還是獨立王國外, 其餘所謂專業可以完全不理  


[隱藏]
一個升到兩個叫倍增


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]