• 瀏覽: 979
  • 回覆: 16
美國總統拜登上任後,中美關係未見顯著緩和,中美稀土戰更可能一觸即發。彭博引述知情人士透露,中國可能禁止向被其認為對國家安全問題構成威脅的國家或公司,出口稀土加工技術。



知情人士稱,中國政府正評估其稀土政策。官方認為,在保護國家利益上,目前稀土的加工和提純技術,會比稀土本身更具威懾力,故尋求禁止對部分國家或企業出口此類技術。

知情人士補充,中國目前沒有計劃限制對美國出口稀土,但該措施作為政策儲備,以防再次爆發貿易戰。此外,中國正考慮是否禁運稀土,作為對部分公司實體的制裁,目標包括向台灣售武的美國軍備製造商洛歇馬丁(Lockheed Martin)。





中國獨自掌握大量尖端稀土萃取技術

新聞來源連結:
https://china.hket.com/article/2881684/【中美角力】彭博:中國或出於國安考慮 禁出口稀土加工技術?mtc=20023



一定要向美國佬還以顏色..


系啦。開拖啦。一系你認細佬,如果唔認,就遲早都要開拖。唔好理經濟損失,特別稀土,賣比人制造武器來威脅自己,多多錢都無用啦


盡快


[隱藏]
故尋求禁止對部分國家或企業出口此類技術。

關乎國安大事,應該儘快全球禁止 !



梗係留返俾自己用啦.


講咗好耐, 呢招未到必要都應該唔會用住.


之前侵侵又禁中移動又禁華為又禁小米
依家僕街了



禁左加工技術,美國自己研發駛唔駛10年


[隱藏]
拜山上台, 但不收回侵侵的反華措施, 中國只有被迫對等反擊了. 


引用:
原帖由 筒子章 於 2021-2-19 10:21 PM 發表
禁左加工技術,美國自己研發駛唔駛10年
你知唔知10年對科技黎講等於乜嘢?



中國沒有製造晶片的核心技術,美國以至全世界就沒有提煉稀土的核心技術,只是覺得奇怪中國對特朗普時期也只有專家分析可以打稀土戰,但由中央向專家提出分析的新聞就在拜登上台之後先出現...


中國加工技術 笑死人咩
食品加工呀? 地溝油炒西蘭花就有
哈哈哈😄



國家及地球安全。冇理由令美國得到稀土制做武器去打中國及全球侵略,理由充分。


[隱藏]
引用:
原帖由 tinnit 於 2021-2-19 08:54 PM 發表
一定要向美國佬還以顏色..
用美國之矛 攻美國之盾!😆



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]