• 瀏覽: 22,108
  • 回覆: 297
  • 追帖: 1
  • 分享: 4
+14
台灣殺人案疑犯陳同佳前年10月因洗黑錢案出獄後,至今未赴台自首,死者潘曉穎母親去年多次公開現身,要求陳同佳履行承諾。據了解,潘太在去年聖誕



台灣殺人案疑犯陳同佳前年10月因洗黑錢案出獄後,至今未赴台自首,死者潘曉穎母親去年多次公開現身,要求陳同佳履行承諾。
據了解,潘太在去年聖誕節前夕,曾向協助陳同佳的聖公會教省秘書長管浩鳴寄出一個粉紅色行李篋,款式與潘曉穎遇害被藏屍的類同,要求管浩鳴轉交陳同佳。
管浩鳴今日(16日)表示,已收到有關行李箱,亦通知了陳同佳。管牧指,陳同佳目前仍住在警方提供的安全屋,但台灣暫時未向同佳發出簽證,台灣律師已多次向有關「窗口」聯絡,並表示同佳願意回台自首(投案),但至今仍未有正面回應。
管浩鳴表示,過去兩年中一直希望陳同佳能回台自首,對自己曾做過的事負責,「我起初以為最困難是勸服同佳同意回台自首,但我真的發夢都無諗過,是台灣不願意給同佳簽證!」
他稱十分明白潘媽媽心情,已用盡一切方法希望同佳能盡早回台自首,可惜台灣暫時還未向同佳發出簽證,現在只有希望台灣能本着人道考慮,盡快發出簽證。



管浩鳴「我真的發夢都無諗過,是台灣不願意給同佳簽證!痴人說夢話...
潘太寄行李箱...算唔算刑事恐嚇...
不如出錢租艇...請陳同佳出海釣魚...順路去台灣...

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/587884/陳同佳案-潘太寄女兒藏屍同款行李箱促自首-管浩鳴-台拒發簽證



台灣根本就係想借陳同佳呢件案來搞亂香港,邊度係想接收呢個逃犯。
唔通台灣笨到要求捉個犯返去台灣俾台灣去養?基本上台灣人都唔會咁著意呢個殺人犯啦,殺嘅又唔係佢地台灣人。玩下政治操作就可以,接收喎,你就想啦。



繼續等到天荒地老...


政治只講四個字——利用價值。


台灣民進黨當日所謂「願意接收陳同佳」,只不過想製造社會討論,為自己總統選舉累積民意。如今總統選舉已過一年多,陳同佳已無利用價值,民進黨根本不會理會陳同佳。


潘伯母若果還未明白,就請勿再玩弄政治。



[隱藏]
潘太咁 L 萌塞


佳哥有二百萬人支持喔


臺灣司法已經嚴重政治化,陳同佳應該留在香港等待武統臺灣之後再去投案。


菜省長居然不撐手足!


寫信俾解放軍,叫佢空投佳哥去台灣可能仲快


[隱藏]
萬能插蘇 X 冷血殺人犯,  真係唔好彩   要帶眼識人!!!!!!!!!!!   陳某在HK沒有犯罪  他值得擁有每人應享有的自由和不可剝奪的權利  台灣佬玩嘢,  不如一走了之, 免受政治逼害  去美國有政治庇護,  YANKEE一定與他站在一起   回大陸重新做人,  





YANKEE 咁L多事,  乜都要管,  潘媽媽應該搵YANKEE 幫手, 叫柴灣佬畀陳某入境自首投案  柴灣佬最聽YANKEE話 成日認契弟



12瞞徒識係布袋澳上船
點解佳佳唔識



陳同佳.話之妳..自由自在.


因為呢單嘢搞亂香港,但又為香港帶來一件寶貴嘅禮物---國安法,真係百感交集


我有兩個辦法:
1) 福建出架軍機突擊飛去對岸,一見陸地即掟已著降落傘嘅佳佳落去。
2) 請佳佳坐飛機去日本,但飛機有啲問題要緊急降落最近嘅台灣機場。



[隱藏]
引用:
原帖由 pugbb 於 2021-2-16 01:48 PM 發表
台灣殺人案疑犯陳同佳前年10月因洗黑錢案出獄後,至今未赴台自首,死者潘曉穎母親去年多次公開現身,要求陳同佳履行承諾。據了解,潘太在去年聖誕

https://cdn.hk01.com/di/media/images/dw/20210216/438336515190296576350827.jpeg/II1WyZJriaJg7nYtqy_uqO6Qvwbb1LHDS8CyPEvAsjw

台灣殺人案 ...
「我起初以為最困難是勸服同佳同意回台自首,但我真的發夢都無諗過,是台灣不願意給同佳簽證!」

誰在玩弄政治?利用受害人做籌碼?蔡英文,祝你他朝君體也相同



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]