• 瀏覽: 3,010
  • 回覆: 38
+3
英國廣播公司對中國國家廣播電視總局,不予受理世界新聞台的新一年度落地申請,表示失望。 發言人表示,BBC是世界上最獲信賴的國際新聞廣播機構,公正報道環球新聞,不偏不倚,無畏無懼。

繼上周英國禁止中國國際電視台(CGTN)英語新聞頻道播出後,中國也取消了英國廣播公司(BBC)世界新聞台在境內的落地許可。


新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/bbc對世界新聞台在中國的落地申請被拒表示失望-182000069.html



香港電台發言人表示,根據國家廣播電視總局的通報,港台今晚11時開始,不再轉播「BBC國際頻道」及「BBC時事一週」。





以牙還牙
以眼還眼
小陰蒂國攞架嚟丟



使乜失望呀,又話VPN, 又話 YouTube, starlink 大把方法睇 BBC 喎!


[隱藏]
BBC 對倫敦唐寧街偽民主政權打壓新聞自由十分失望


自己做埋啲衰嘢失乜嘢望,咎由自取


BBC 以後唔可以派記者入中國(包括香港) 採訪,要借中國的新聞去報導中國現況了!


BBC唔好咁快失望啦!
後面仲會有大把嘢失望呢!放心啦



又係英國佬禁播中國國際電視頻道 CGNT 在先
對等待遇有乜問題?



[隱藏]
小市民屋企不易睇到,內地人有幾多人知什麼是BBC?


對等反制。


BBC唔係新聞,係劇本,所以唔存在打壓新聞自由


港台都無事. 政府可以參考中國做法.


打壓假新聞,無錯!


[隱藏]
英國禁人地台,中國反制禁返你台,同樣做法了


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]