• 瀏覽: 2,339
  • 回覆: 44
+3
在台灣,蔡英文總統發表春節談話,向台灣及全球各地民眾拜年,當中特別提到說粵語的民眾。蔡英文說,請他們相信,民主制度或者不完美,但依然是目前為止,人類社會最好的制度,並請他們抱持信念,不要放棄,又嘗試以廣東話祝福他們新年平安。 另外,蔡英文在談話中形容過去一年是辛苦的一年,疫情擴散,民眾生活都被攪亂,不過,展望今年疫苗接種率逐漸提高,希望不只台灣生活如常,全世界都可以恢復正常,等到疫情緩和,就可以一切如昔、恢復交流。


中國人過中國年,台灣傻逼拜什么年,燈灰老公剛死,臭寡婦別出來噁心人。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/蔡英文發表春節談話-當中勉勵說粵語的民眾抱持信念-114311512.html



你開放台灣比200幻+1移民就多謝你,唔係過主


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
果幾千人申請台灣工作證批晒未呀?上個月先至話批咗 8個,批晒工作證先至講信念啦!
仲有,幾時放陳同雞去台灣自首呀?說粵語的受害人母親收咗你果120萬新台幣就了事呀?



[隱藏]
dllm 食撚屎啦魔鬼,香港班細路走火入魔,大話婆有好大功勞,死後必落地獄。


引用:
原帖由 殘廁邊緣的甩頭 於 2021-2-10 11:18 PM 發表
在台灣,蔡英文總統發表春節談話,向台灣及全球各地民眾拜年,當中特別提到說粵語的民眾。蔡英文說,請他們相信,民主制度或者不完美,但依然是目前為止,人類社會最好的制度,並請他們抱持信念,不要放棄,又嘗試以廣東話祝福他們新年平安。 另外,蔡英文在談話中形容過去一年是辛苦的一年,疫情擴散,民眾生活都被攪亂,不過,展望今年疫苗接種率逐漸提高,希望不只台灣生活如常,全世界都可以恢復正常,等到疫情緩和,就可以一 ...
蔡英文條柒婆識廣東話?同佢講屌佢老矛,佢識唔識聽?



叫菜陰魂交代下有一批偷渡的曱甴係生係死


台灣傻逼仇視中國人,還要過中國人的農曆新年,台灣傻逼腦殘了吧。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
台灣全民轉講粵語先啦. 假惺惺.


我係講粵語
我堅持我的信念
中國收復台灣,民進黨扒街



呢個時候又識過中國節日咁得意?


引用:
原帖由 timmm 於 2021-2-10 11:21 PM 發表
你開放台灣比200幻+1移民就多謝你,唔係過主
食懵咗班曱甴



引用:
原帖由 殘廁邊緣的甩頭 於 2021-2-10 11:42 PM 發表
台灣傻逼仇視中國人,還要過中國人的農曆新年,台灣傻逼腦殘了吧。
唔認自己係中國人又過農曆年



[隱藏]
台灣騙子島戇膠首領菜蠅文學人過春節... 講粵語的民眾話要抱持睇菜蠅文盡快腦癱歸西的信念啊...




鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]