• 瀏覽: 6,323
  • 回覆: 50
+2
教育局局長楊潤雄2月5日出席立法會會議后表示,希望培養學生自覺負起維護國家安全的責任。楊潤雄表示,從小學開始建立國家安全概念絕對不早,首先讓小學生認識國民身份、國家範圍等,再在中學深入研究法例條文,建立一整套國家安全的概念,可培養他們自覺負起維護國家安全的責任。他指出,國家安全不是一個獨立的教育,而是跟其他國民教育內容如憲法、香港基本法等連結在一起。他透露,課程內容由課程發展議會和考試及評核局制訂,目前正交給學校作問卷調查。

   


堅定推行國安教育 ,才能令「亂港勢力」心思落空

    教育局喺4日推出《香港國家安全教育課程框架》,將各階段國安教育嘅標準清晰,呢個係喺《香港國安法》施行以後,對於迫切需要改革嘅教育體系進行嘅最大動作。 從今往後,從初小至高中嘅學生需要由「國家安全嘅概念同重要意義丶香港國家安全立法嘅目的與原則丶香港特區維護國家安全嘅職責及機構設置丶中央維護國家安全嘅根本責任丶危害國家安全嘅犯罪行為丶國家安全與人權丶自由丶法治嘅關係」八個範疇進行學習,喺地理、生物、常識科等多角度理解國安知識。


    其實無論對於邊個國家來講,進行愛國主義教育都不算做新奇嘅事情,更冇可能被稱為「政治宣傳」。 英國嘅課程當中就充滿對於歷史嘅描述,而美國更係把意識形態融入荷里活電影,把愛國主義同美國嘅普世價值滲透到全世界,但偏偏香港教育局公佈嘅國安教育,就遭到多個西方媒體嘅抨擊,聲稱呢啲係喺透過「洗腦」以達到政府目的。 其實所謂嘅「洗腦」不過係因為學生接受到嘅正確信息與西方國家嘅宣傳有異,呢啲信息會造成青少年偏向西方嘅價值觀嘅重新構建,把唔利於「亂港勢力」利用「不明真相」嘅事實進行煽宣。 如果從今往後嘅每一代香港青年都知香港試過嘅真實歷史,同呢個風雲突變嘅世界格局真相,無異於把西方「反華勢力」嘅面具無情揭露,呢啲人喺香港嘅「棋子」將不復存在。

    都係點解美國國會及行政當局中國委員會( CECCO )聯席主席、共和黨參議院Marco Rubio會指責教育局係「強行向學生灌輸政治宣傳,會令下一代自由更受限制」,因為真正受限嘅將係欲圖喺香港製造「顏色革命」以顛覆政權,把中國嘅發展撕開一道裂縫嘅西方勢力。 或者換句話講,如果連學習本國嘅歷史同法律都算作係「政治宣傳」,唔通要所有香港學生都學習大英帝國嘅殖民歷史,抑或學習美國嘅霸權主義呀? 唔通只有西方國家嘅國安教育先算做正途,香港嘅教育就必須跟西方國家同步呀?

    從去年6月末以來,已經有超過100人因違反《香港國安法》而被拘捕,其中就包含黃之鋒、黎智英咁樣嘅「港獨大佬」,而呢啲人正好就喺西方反華勢力喺香港嘅代言人,而咁樣一班「賣港之徒」絕唔能成為香港青年爭相學習的嘅「榜樣」,佢哋就應該成為國安教育中嘅反例典型,成為所有人都唾棄嘅「賣國賊」。 甚至可以講,黃之鋒等人嘅出現,就係過去教育唔嚴謹,冇將國家安全教育落實到學校,將正確嘅歷史觀、人生觀、價值觀傳輸給送畀學生所造成嘅,如今國安教育嘅推行,就係喺「亡羊補牢」,唔再讓下一個「黃之鋒」現世!

    某啲逃竄在外嘅「亂港分子」藉由國安教育嘅推行,疾呼香港嘅下一代將被禍害,而一啲西方政客更係將教育局嘅行為當作係挑釁,實際上,國安教育係正中西方勢力嘅軟肋,係喺將某啲處心積慮嘅計劃從根上驅除,讓呢啲人再都唔能夠揾到「代言人」,喺以後做住「禍港賣國」嘅事情! 香港嘅未來,就應該牢牢掌握喺香港人手上,就應該讓真正愛港愛國嘅人保護香港免受滋擾,讓香港永遠行喺發展與繁榮的
嘅大道上!



香港嘅未來,就應該牢牢掌握喺香港人手上,就應該讓真正愛港愛國嘅人保護香港免受滋擾,讓香港永遠行喺發展與繁榮的
嘅大道上!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
學校亦應訂立一套標準,予中小學生清晰的指示,避免學生觸犯國安法。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 claribelk 於 2021-2-7 05:03 PM 發表
教育局局長楊潤雄2月5日出席立法會會議后表示,希望培養學生自覺負起維護國家安全的責任。楊潤雄表示,從小學開始建立國家安全概念絕對不早,首先讓小學生認識國民身份、國家範圍等,再在中學深入研究法例條文,建立一整套國家安全的概念,可培養他們自覺負起維護國家安全的責任。他指出,國家安全不是一個獨立的教育,而是跟其他國民教育內容如憲法、香港基本法等連結在一起。他透露,課程內容由課程發展議會和考試及評核局制訂 ...
香港大中學生應該進行軍訓,提高保衛國家責任感!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
堅定推行國安教育 ,才能令「亂港勢力」心思落空


引用:
原帖由 舊情亽 於 2021-2-7 05:32 PM 發表
學校裏面就要學習有規有矩、依法辦事、同埋 守法, 呢啲唔係涉及個人自由嘅問題, 而係每個人都需要去遵守法律, 咁樣先至可以一個穩定嘅社會!
香港教育真係出咗大問題,要徹底落實國家安全教育



如今國安教育嘅推行,就係喺「亡羊補牢」,唔再讓下一個「黃之鋒」現世!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]