• 瀏覽: 746
  • 回覆: 3
在2月8日至2月28日,美國與印度於中印邊境不遠的區域進行聯合軍演,目標顯而易見,隱隱以針對解放軍為目標
一如所料,根本邊個做美國總統,背後針對中國的勢力照舊,拜登政府更沿用返特朗普的重返亞態的政治,更成功登上中印對峙的前線煽動中印的對抗!

早已說對印,中國早應速戰速決,忍讓忽視印度,只終是推了咖哩投向美國陣營!讓美國成功在東及西南包圍中國,
如中國仲係繼續採取猶豫不決政策,美國就會最終聯結越南,柬埔寨包圍中國,到時就會更多禍患不絕!

https://youtu.be/_DUtP4Pknhw


卑鄙對手,是不智者所為,見超能特攻隊的超能先生當初輕視奸角,所以令奸角本來由崇拜佢變成專登針對佢!
所以,中國咪再玩輕視對手,一係佢同friend番,一係就痛痛快快打殘佢,給他一個痛快算把啦!拖拖拉拉始終會玩出禍!進入香討影片區



如上年7月,中國精兵儘出,一次打爆晒印度所以導彈,核彈,戰機倉庫,令印度返唔身,現在唔會咁長手尾!


中國就諗住疫苗救世界,美國就要拖你後腳,抹黑你!好心中國咪學草源的水牛啦,而家俾美國這隻土狼咬隻腳呀,你唔早早一角抄死佢,遲早死的會係水牛!


請中國三思!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
中國滅印度容易,印度人口當難民難以處理,中國三思都吾滅它就這樣。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]