• 瀏覽: 1,302
  • 回覆: 27
緬甸軍方奪權事件引起國際社會關注。美國總統拜登的政府周一表示,正檢討美國現時對緬甸的政策,並威脅可能重新對緬甸實施制裁。拜登呼籲國際社會採取





鹵味喺委內瑞拉搞政變就話冇問題,緬甸出現政變唔啱佢心意就威脅制裁。
西方社會太無恥!

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 恢復制裁緬甸-安理會將開會討論事態發展



呢啲雙重標準國家,見怪不怪


提示: 違規內容已被屏蔽
首先要得到中俄支持,有可能咩?


[隱藏]
緬甸人民內部事務
討論完都係噴口水
浪費時間



俄羅斯都係民選總統, 又支持對家?


都話美國來來去去得嗰兩三招 ...
制裁,關稅,封戶口
對古巴奉行咗 60年
效果係點?
有目共睹



引用:
原帖由 神殿老子 於 2021-2-2 12:44 PM 發表
首先要得到中俄支持,有可能咩?
在伊朗問題上.......中國及俄羅斯已經受過教訓.......現在兩國都不會同意.......!!
亞洲國家也不會同意.....東盟十國明白是西方國家搵借口.....要向亞洲發動戰爭的開端...!!

不過中國也不希望緬甸軍方打亂原有的平穩局勢.........總的來說大家要留有餘地.....!!
緬甸軍方也明白.......做絕了就會有內戰.......及西方國家的侵略戰爭......!!
如同伊拉克的屠殺及搶掠........或者是烏克蘭一樣.....!!
中國是緬甸的保障........西方國家是戰爭的魔鬼.....!!

[ 本帖最後由 清風水靜 於 2021-2-2 12:55 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 Henrywu18 於 2021-2-2 12:41 PM 發表
幾時制裁自己
入來㨂疫苗投票,表達自己意願 https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=29694783
命都沒有...........制裁不制裁重要嗎.........何況西方國家根本不會取消制裁......!!
伊朗是最好的例子.........世界性的合同......說推倒就推倒........跟美國簽合同有意義嗎.......!!



[隱藏]
引用:
原帖由 泛到無品口自臭 於 2021-2-2 12:54 PM 發表
都話美國來來去去得嗰兩三招 ...
制裁,關稅,封戶口
對古巴奉行咗 60年
效果係點?
有目共睹
古巴太遠了..........緬甸太近中國及俄羅斯........!!

中國及俄羅斯都發話............說緬甸軍方要克制.........不要做得太過份.....!!
簡單來說.......一年後承諾交權........要說到做到........否則中國都不保你.....!!
俄羅斯更不給面子........明言對緬甸軍方的行為感到不滿.....!!
別忘了俄羅斯都是革命之後建立.......雖然本身不喜歡西方國家.......但都有本身節操...!!



哈,點解又唔制裁泰國呢?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 摸胸呻吟屈非禮 於 2021-2-2 12:18 發表
緬甸軍方奪權事件引起國際社會關注。美國總統拜登的政府周一表示,正檢討美國現時對緬甸的政策,並威脅可能重新對緬甸實施制裁。拜登呼籲國際社會採取

https://image.stheadline.com/f/600r315/0x0/100/none/40f479e02cc7bccd0b3a2d8900eda848/stheadline/inewsmedia/20210202/_2021020208340580641.jpg
美國佬又想出出兵,去打人地的國家。



拜登靠選舉舞弊上台,自然支持選舉舞弊的昂山素姬。


[隱藏]
選舉舞弊係拜登政府的新標準。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]