• 瀏覽: 3,518
  • 回覆: 42
  • 分享: 1
+22
自前年本港爆發反修例風波起,各大學均被質疑成為「黑暴溫床」,而各院校的學生會亦將首次在《港區國安法》下換屆.........



奸邪妖獸聲言︰「無畏無懼!無怨無悔!」既然無畏無懼,為何不敢加入學生會抗爭到底呢?分明就諸多畏懼。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210201/bkn-20210201111835963-0201_00822_001.html



理班低能仔做乜


對於會否擔心入獄,內閣12名成員經討論後,一致表明已有心理準備會被捕。


被問會否擔心入獄,答有心理準備會被捕。
只是被捕,不是入獄。


已暗示得到黃冠髮廊的髮術保護傘服務。



要外聘校友返嚟做?


[隱藏]
大學牲唔係青呀


一大班低能大學牲


只要唔搞政治,學生會根本無問題


叫吳敏兒做埋囉


而家大學學生會變到同邪教無異,想仔女學壞及想玩到自己家破,先至想仔女參加學生會!


[隱藏]
今時今日,只有犯罪分子先想人參加學生會!


將好地地將一個想讀書的學生妹洗腦成妓女,咪就係香港的大學學生會攪出來囉




柴灣條大學生要同女友分手,及最後要捅前女友廿刀都係因為前女友要參加學生會,而凶手亦深知學生會的淫邪才攪出來的慘劇!


所以,香港應禁這些大學淫邪學生會!



香港各大學任由學生在學生會內用淫邪方式經營,最終害死咁都學生,都難辭其疚!


大學的校長及老師都應自捅三刀向全港巿民謝罪(喬峯都係咁樣在樹林中代犯錯的長老及弟子贖罪)




你地的垃圾管教讓香港犧牲了幾屆學子,亦是罪大惡極!

[ 本帖最後由 cwilson1 於 2021-2-1 12:55 PM 編輯 ]



那有學生會?只有黑社會


學生會本來就係處理校內學生事務,唔明幾時變咗政黨咁


[隱藏]
上屆冧莊囉!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]