• 瀏覽: 29,845
  • 回覆: 327
  • 追帖: 1
  • 分享: 9
+2




特首林鄭月娥昨日承認,早已向中央申請批准正在內地主流接種的國藥疫苗供港,不過由於有關疫苗仍未在醫學雜誌刊登本港專家賴以決定疫苗是否可取的第三期研發數據,昨晚有消息傳出,有專家擔心中央一旦批准,專家委員會將陷於科學作決與難拒中央好意的兩難局面。

行政會議成員湯家驊今日(27日)在facebook撰文不點名批駁專家的質疑,指國藥疫苗已獲國家及多國批准緊急使用,反問「我們還堅持不可使用」?質疑為何不讓市民選擇接種,強調人命關天,應更加相信選擇。

湯家驊撰文表示自己絕對相信科學,亦極之尊重專家的意見;但他要求專家解釋為何國家和多國早已批准了一隻疫苗可緊急使用,為何我們還堅持不可使用,質疑是否因為「世人皆醉我獨醒?」

他批評指,此議題「不是玩泥沙」,而是關乎人命,救得一命得一命,應更相信選擇。湯家驊強調,全世界已有數百萬人接種了該疫苗,認為只要大家清楚明白風險所在即可,反問為何不容許人選擇接種。他又表示,「如果不容許,請解釋給失去致愛的家人聽,為何求生不是一個選擇?」

---------

E~? 湯渣咁勇既, 竟然敢公開批評班磚家

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/579979/湯家驊暗批專家堅持拒用國藥疫苗-諷-世人皆醉我獨醒



炒L呢12抗疫磚家啦,佢地抗疫無良,但就玩弄權術!掃佢地扯


袁無用話只打自己開發既疫苗tim,呢D磚家正常有分析能力既人都知不可信。


人地世衞都正審批,如批准,而12磚家仲玩嘢,巿民應去拉佢地落台


[隱藏]
其實係林鄭管治香港 定係專家管治香港?


點解全世界都開始打疫苗,連印尼,印度,依D南亞國都開始打,香港身為有錢大都市要三月才開始打,經濟和疫情分秒必爭,早些打,早些回復正常。政府辦事能力好弱!


非常時期非常手段


或者可能反過來:


「世人皆醒我獨醉。」



專家冇錯, 因為專家從科學角度去睇

湯家驊都啱, 打仗殺到埋身仲有得揀咩? 你唔殺敵人, 敵人就會殺你, 除手執件野同敵人肉搏仲可以揀刀定劍? 求其執個易拉蓋罐頭扑佢都好過冇

btw 啱啱睇到新聞, 佢老尾拜山又搶走左1億劑輝瑞, 2月尾會唔會甩香港底呢?

[ 本帖最後由 胃胃愛涼涼 於 2021-1-27 07:10 PM 編輯 ]



[隱藏]
西人國家的磚家, 都有造假, 例如呢隻新疫苗, 由西人國發明, 又係由西人國做測試報告, 數字可以做出來.
侵侵在冇證冇據之下, 佢都日日爆響口講拜燈操控選舉.



本人今次同意湯先生的觀點,應該由市民去選擇,不是由專家選擇給市民。


反中反上腦,拿市民較飛,死曱甴磚家,政府又係廢,死曱甴磚家話等報告你就等呀


磚家要保住西藥牟利一條龍


殖民地政府傳落嚟,多做多錯,少做少錯,唔錯唔錯


[隱藏]
12磚家心系白人至上,無良抗疫,玩弄權術。
香港政府居然對其不問不問?



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]