• 瀏覽: 1,050
  • 回覆: 23
+2
新型冠狀病毒(COVID-19)疫情爆發超過一年,根據統計,全球的確診人數在1月27日突破1億人,當中有大約四份一患者是來自美國。目前疫苗開始陸續在



建議歐盟採購中國安全可靠少副作用嘅"尾國肺炎"疫苗

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/579741/新冠肺炎-全球確診人數突破1億-歐盟警告藥廠須如期交付疫苗



交唔出,歐盟又可以㸃做?


引用:
原帖由 鬼屋門口食花生 於 2021-1-27 02:10 PM 發表
交唔出,歐盟又可以㸃做?
繼續暴發~仲可以點。



歐盟告急了.


[隱藏]
對哩啲數字已經麻木😖


佔領藥廠OK!


唔交疫苗封廠


引用:
原帖由 鬼屋門口食花生 於 2021-1-27 02:10 PM 發表
交唔出,歐盟又可以㸃做?
死多D比佢地睇囉



迫令如期交付疫苗, 好易令無數人早登極樂


[隱藏]
脫左勾wor
冇貨最多咪賠訂



歐盟既意思, 係咪即係話某國扣起疫苗唔出貨?


就算唔如期交貨, 歐盟可以點? 唔用佢哋既貨? 定係自己研製?
了解下莊閒好喎!



新型冠狀病毒(COVID-19)疫情爆發超過一年,根據統計,全球的確診人數在1月27日突破1億人,當中有大約四份一患者是來自美國。


美國又有世界第一



嘩!歐盟.....惡L到?
""新冠肺炎|全球確診人數突破1億歐盟警告藥廠須如期交付疫苗""

警告?如期交付?
黑社會?

不過.......之後題目是否改了?
2021-01-27 04:06 最後更新日期:2021-01-27 10:00
""新冠肺炎|全球確診人數突破1億 阿斯利康或提早向歐盟交付疫苗""



"""她表示:「(這些)公司現在必須交付(疫苗)。他們必須履行其義務。這就是為什麼我們將建立一個疫苗出口透明度機制。」

歐盟2名官員26日告訴路透社,阿斯利康在25日舉行的2次特別會議上,已提議把開始向歐盟交付疫苗日期從原來的2月15日提前至2月7日,不過公司未說明3月的供貨情況。"""

其實.......是否因為 ""阿斯利康"", 未說明3月的供貨情況?
所以才開始.....恐嚇式聲明?



[隱藏]
歐盟只係出咗幾十億研發,唔好以為好多。藥產生產力追唔上,有什麼辦法?除非歐盟出埋錢加生產線。


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]