• 瀏覽: 3,864
  • 回覆: 41
目前被警方通緝、流亡英國的前民主黨立法會議員許智峯,去年12月舉家離港後,他和其家人的銀行戶口被滙豐凍結,滙豐控股行政總



祈耀年回應議員的質詢表示,自己無法以銀行家的身份,去判斷來自執法部門法律指示的動機或其有效性,滙豐別無選擇只能跟從要求,與政黨關係和政治活動無關。祈耀年又指,如滙豐不遵從警方要求,便會觸犯刑事罪行,將影響滙豐在香港的經營牌照

有議員質問祈耀年時稱,滙豐銀行亞太區行政總裁王冬勝曾聯署支持《港區國安法》,祈耀年則指當時有300萬人聯署支持立法,而香港經歷一段「有暴亂及暴力」的混亂時刻,滙豐希望香港社會可穩定。祈耀年稱香港現時環境極具挑戰,但目前滙豐不會離開香港,未來仍希望繼續幫助香港社會發展,強調匯豐會盡量遠離政治爭辯



香港係大能笨柒最賺錢嘅地方離開英國都唔離開香港啦! 大笨柒最就應該將總部搬返香港! 全球最大機遇嘅地方就係中國大陸, 歐美只係夕陽殘照轉向衰落嘅地區, 睇下美肺就知佢地只會走下坡而唔可以向上爬

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210127/bkn-20210127030126977-0127_00822_001.html



冇錯,匯豐銀行歐美蝕錢蝕到仆街!

日落帝國唔鍾意咪走囉⋯⋯



信用卡只會發給有信用的人,完全無信用可言的人,配得起用信用卡麼?


許的戶口分分鐘是擸走那些眾籌基金, 香港凍結佢戶口去調查清楚, 根本係正常.


香港銀行不會淪為, 亦會阻止成為洗黑錢的地方



[隱藏]
CEO心底話如果唔係香港賺錢養住你班契弟,英國手足一早個乞食啦!仲咁大支嘢!


銀行佬,銀行應該要全面,政治考慮是需要,唔通任由政治犯利用銀行作資金調動幹壞事。


許智峰:我係政治人物,凍結我黑金戶口等我無錢用,無信用卡用,就係政治打壓


隻獅子都比人燒...
唔支持國安法,就唔員隻獅子...



英國佬政治打壓


[隱藏]
許智峰:被凍結戶口好慘㗎,逃犯爸爸,逃犯老婆,逃犯子女無錢開飯,戶口啲錢係逃犯諗計呃班傻仔啲錢黎㗎。


香港凍結個通緝犯戶口關英國义事咩?又唔係隔山凍結個英國大富豪。


遲啲許痴峯係英國申請唔到信用卡,英國會否要英國銀行 CEO 去解釋?


呢單好笑,香港D走佬議員真係以為自己大晒


香港係滙豐最賺錢的盈利來源之一
靠英國的業務早就要拉閘關門了
銀行的盈利要在英國交稅
你班議猿有乜資格對滙豐𠵱牙鬆槓



[隱藏]
引用:
原帖由 6666 於 2021-1-27 08:54 AM 發表
遲啲許痴峯係英國申請唔到信用卡,英國會否要英國銀行 CEO 去解釋?
英國議員:做咩政治打壓唔出信用卡俾許智峰啊?
CEO:佢係呃香港法庭嘅逃犯黎㗎啵。流亡英國無固定收入,香港戶口被凍結,又無信用,點出啊?



主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]