• 瀏覽: 3,163
  • 回覆: 65
  • 分享: 1
【明報專訊】輕度智障及患自閉症的24歲保安員,涉去年在北角藏有5把刀,早前否認一項管有攻擊性武器罪,案件昨日在東區裁判法院裁決。裁判官張志偉稱,被告動手做諷刺特首的扯線公仔、捐錢到「黃店」等,顯示他有清晰的政治立場,從他背包搜出的手套、激光筆及口罩等顯然是用作快閃堵路、「私了」或破壞,不接納5把刀是送給父親的生日禮物,裁定被告罪成,還押至下月9日判刑,以索取其精神及心理報告。



呢班"耳屎"被拉後個個就話自己弱智,自閉,痴線,情緒病,傷殘......

如此看來,支持佢地去犯法果D人相信都係.....

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/港聞/article/20210127/s00002/1611686054805/智障保安藏5刀罪成還押-哭稱「想返屋企」



識得話要返屋企,仲係知障


曱甴全部都智障


一上法庭就個個都智障


[隱藏]
坐完實俾你返屋企


黃屍9成智障是常識吧,有咩好報道


同智障講 : 搬新屋ar


智障識話想返屋企,又幾智障啵


又搵埋呢啲智障去送頭,黃狗好仆街


[隱藏]
條路自己揀, 仆街唔好喊.


坐完監咪可以返屋企囉


5把刀是送給父親的生日禮物- 咁都講得出口?自己智障就以為個個人都智障!


監獄咪你屋企 


乘啦, 坐完監就可以返屋企啦.


[隱藏]
奸邪妖獸,該罰!


早知今日,何必當初。



主題標籤 #口罩
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]