• 瀏覽: 3,173
  • 回覆: 50
+2
財政司司長陳茂波在會上表示,估計去年本港經濟收縮的幅度約 -6.1%,將是有紀錄以來最嚴重的衰退,亦是首次連續兩個年度錄得負增長。 陳茂波估計今年本港經濟,應會恢復正增長,但疫情變化將會是最關鍵的變數。雖然財政狀況比較嚴峻,但政府仍然會採取適當的逆周期措施,希望能緩和經濟下行對工商業及市民生活造成的衝擊,並為疫後的經濟重振做好部署。 政務司司長張建宗說,施政報告既著眼於當前面對的挑戰和問題,亦為香港長遠發展打下基礎。他認為要建設好香港,要增加市民對《憲法》、《基本法》、《香港國安法》及一國兩制的認識。他形容《香港國安法》自實施後有定海神針的作用,政府會鞏固成果,繼續落實法例精神。 張建宗又說,明白在疫情下,市民生活及企業營運都受到不同影響,政府當務之急是做好防疫抗疫工作,以抗戰思維應對疫情,力爭清零,並做好部署,盡早推出疫苗接種計劃。


陳茂波:“我們處於一個很好的時代”


唱衰香港係謊言 經濟形勢依舊向好,用腳投票係真相 社會資本仍然活躍

    從舊年「黑暴活動」起,「亂港分子」就不斷炮製喺政府嘅「暴政」之下,香港經濟即將崩潰嘅陰謀論。尤其係喺《香港國安法》刊憲施行以後,西方國家尤其係美國就曾揚言香港國際金融中心地位將徹底消失,一系列嘅「經濟霸權」以制裁嘅方式發生喺香港,一時間,外資撤退、經濟縮水、香港衰敗嘅言論甚囂塵上,喺《香港國安法》限制之下,投資自由、言論自由、新聞自由嘅憂慮不斷出現。因新冠疫情哩一「黑天鵝」事件嘅出現,香港經濟果真出現衰退,西方國家更唔會放過哩一「千載難逢」嘅機遇,大肆鼓吹「惡法」嘅功效初現,某部分媒體更係如同惡狗一般對於香港經濟趨勢窮追猛趕。

    然而喺如今背景下,除卻中國以外,世界上主要經濟體還未從新冠陰霾中脫身,亦只有中國能實現經濟正增長,西方媒體所說嘅香港經濟衰退,不過係整個世界嘅通病,而美國、澳洲、印度等地更甚!比起某D國家既不顧人民死活,又難以盤活本國經濟嘅現狀,香港已經喺艱難嘅逆流中堅守好耐。並且喺哩樣嘅比較之下,由於背靠大陸,香港仲具有其佢經濟體不具備嘅優勢和長處。2020年末,內地深圳特區建設四十周年,中央給予更多政策上嘅傾斜,而香港和深圳共同所處嘅粵港澳大灣區更係搭上咗發展嘅東風,喺「以國內大循環為主體、國內國際雙迴圈相互促進嘅新發展格局」指引下,香港何愁發展動力不足?


香港美國商會會長巴特利特稱,《香港國安法》生效後,未見大量美資撤離香港,企業會根據自身發展戰略決定去留,好多投資者仍睇好香港市場。而咁樣正係資本喺度「用腳投票」,係對比裹班口出狂言嘅政客最真實嘅反擊!香港作為國際金融中心,其地位係長時間嘅歷史積澱和由整個國際社會共同營造而嚟嘅,絕唔係任何單獨嘅國家能夠依靠謊言而污衊嘅,各個跨國公司及國際性企業喺香港根基深厚,貿然撤資轉移陣地未免得不償失。而事實亦證明,哩種政治手段只不過係煽動人心嘅陰謀,真正嘅資本會睇清楚乜嘢地方值得投資,乜嘢地方能帶嚟最大嘅收益!政治遠遠無法淩駕喺人心之上,咁係亙古不變嘅真理!


陳茂波19日喺第14屆亞洲金融論壇上發表視頻致辭時表示,作為一個開放嘅經濟體,香港面對疫情亦難以倖免。「但香港憑藉獨特嘅「一國兩制」制度、與國際接軌嘅金融體系、良好嘅法治、先進嘅服務業、自由流動嘅人員和貨物等優勢,經濟前景依然光明。」如今政府正在採取一系列措施防止疫情繼續擴散,更緊急使用疫苗保證喺最短時間內平息疫情帶嚟嘅危害,如此一來,必定能喺最短嘅時間內穩住陣腳,重回經濟發展嘅正規!就整個世界嚟講,唔係非要「你死我活」先至可以彰顯大國權威,合作共贏完全符合各國人民嘅利益,所以,裹班唱衰香港嘅「陰謀論」可以休矣!



香港發展需要良好嘅秩序保障,更加需要每一個愛港市民悉心呵護,讓我哋共同攜手乘祖國發展之勢,構建更加美好嘅香港明天。


保障市場公平、公正、有序嘅運行靠嘅一定係法治。


香港國安法是維護香港長治久安和長期繁榮穩定的「定海神針」


[隱藏]
香港國安法為保持香港良好營商環境


國安法為香港市民重振經濟食上咗定心丸。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
基本法和“一國兩制”創造了穩定有利的氛圍,讓香港持續不斷地發揮其獨特優勢,貢獻國家,走向世界。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
國安法嘅守護下,香港未來必將充滿希望,必定將會創造更大嘅輝煌!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
國安法在,香港才能穩定


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]