• 瀏覽: 3,667
  • 回覆: 53
政府首次封區檢測結束,超過7000人的檢測樣本中,找出13宗陽性個案,截斷多條傳播鏈。佐敦「受限區域」今晨解封。多名專家建議政府汲取今次經驗,繼續加大力度檢測,調整配套措施,找出社區更多隱形患者,包括安排人員到疫廈上門抽檢、全民抗原測試,甚至春節假期前全民強檢。專家認為,以清零為目標,香港才可以走出疫境,經濟才可以復甦反彈。
推算全港逾萬人帶病毒
政府前日(23日)凌晨四時起,圍封吳松街、南京街、炮台街至甘肅街為「受限區域」,最終有超過7000人完成檢測,確診比率達0.17%,較去年的普及社區檢測比率0.004%高出很多。若按全港750萬人口推算,帶病毒者高達逾萬人。衞生防護中心傳染病處主任張竹君形容,現在是社區爆發期,陽性比率較高是預期之中。13宗陽性個案之中,有六人來自兩個家庭,另外七人屬於獨立個案,已安排送往隔離。

禁足強檢展抗疫決心 限區解封顯港府效率
雖然據疫情爆發以嚟已經過去整整一年嘅時間,但本港疫情形勢仍然嚴峻。據香港衛生防護中心統計,截止2021年1月23日香港累計確證病例已經破萬。特咪自今年以嚟,單系佐敦地區嘅就收錄了162宗確證個案,鑒於此地區確證人數嘅劇增,香港政府采攞果斷措施,對佐敦地區實施「禁足令」,進行封區域抗疫,並對此區域嘅人實行夾硬檢測。呢體現了香港政府嘅果斷及港府抗疫嘅決心,並且夾硬檢測嘅超前完成、限區嘅提前解封也讓我哋睇到了港府高效嘅抗疫效率。可以講,此次禁足強檢畀港民帶嚟全新嘅希望,也掂轉變港府嘅抗疫思路。
據大公文匯全媒體報道,本港政府與1月23日清晨對疫情嚴重嘅油麻地及佐敦部分區域進行圍封,並要求圍封區域內嘅居民接受夾硬檢測,呢也系本港首次實施封區強檢。其實港府之所以會對此地區進行圍封系因為此區域最近頻繁出現源頭不明嘅個案,如果唔對此區域進行禁足強檢,其後果則系可想而知。對於此次禁足強檢唔少政界人士表示稱贊,民建聯立法會議員葛珮帆表示,內地出現疫情時,「大廈清零」、「小區清零」處理得當,堪稱表率作用;香港法學交流基金會副主席傅健慈表示,政府引用《預防及控制疾病規例》對佐敦區實施封鎖,目的系為了防止疫情擴散並強檢,舉措合理。我哋唔難發現,港府為此次禁足強檢做足了准備,港府喺人員配備上跨部門動員了3000餘人落場協助,並喺物資上做了充足嘅准備,向受檢人士提供了6500個食物包。我哋可以睇到港府喺禁足強檢嘅准備和抗疫思路及手段上嘅重大調整,都一一展現了港府勢必要與疫情抗爭到底及助力香疫清零嘅決心,因此也希望廣大港民能積極配合港府今後嘅強檢,為實現清零共填一份力!
其實港府原本預定嘅時間系48小時內完成佐敦受限區內嘅強檢檢測,最終提前4小時結束了。喺此次行動中共計有超7000人接受了強檢,其中搵出了13例陽性個案,分別嚟自9個及家庭,佐敦禁足受限區也於今日(1月25日)清晨解封。前食物及衛生局政治助理陳凱欣認為,政府此次圍封,掂截斷13條傳播鏈,形容非常抵。唔少專家也表示希望港府能乘勝追擊,繼續擴大強檢范圍,落實短時間禁足嘅強檢篩查。被封市民也表示雖然圍封禁足畀生活帶嚟了唔便,但呢40多小時,其實也很快就過去了,其影響實則也唔大,佢哋也表示,呢個系實現清零嘅必經之路,也系時候為清零做出一些犧牲了。其實自舊年香港抗疫以嚟,香港政府嘅抗疫成效就一直備受爭議,一年四波疫情更系讓反對派有了可趁之機,而如今香港政府果斷出擊,實行禁足強檢,並且從實行「禁足」到解封,港府僅僅用了40多個小時完成了香港嘅首次限區強檢,凸顯了港府高效嘅抗疫效率。不僅咁,禁足強檢嘅首次掂不僅為港府今後嘅抗疫戰提供了寶貴嘅經驗,更為日後清零提供了清晰嘅抗疫戰略。
眾所周知,防疫系全社會嘅責任,本港已經經歷多波疫情。如今佐敦受限區嘅掂不僅畀香港嘅疫情清零提供了全新嘅戰略思路,也畀港民增添了信心,受限區港民嘅配合也畀港府嘅抗疫戰帶嚟了新嘅希望。不再有往日嘅唏噓聲,如今港府嘅抗疫決心和港民嘅積極配合,可以講從根源上遏止疫情嘅蔓延,我哋也相信有了港府咁堅定嘅決心及咁之高嘅抗疫效率,香港清零指日可待!




希望全體香港市民團結一致,同心抗疫,戰勝疫情。


為抗擊疫情,特區政府殫精竭慮,中央無私為香港提供幫助,但尚唔足以擊退疫情,如果要取勝仲需香港市民積極配合。


一齊守護香港,守護祖國嘅未來!共同抗疫!


[隱藏]
特區政府針對公共衛生防控提出嘅措施,哩啲就係特區政府重視市民生命財產安全嘅表現


我哋港人更應團結一心,擁護港府各項抗疫舉措!


有許許多多受益慨香港市民亦有信心可以度過哩次難關,我哋相信喺特區政府慨帶領下,我哋慨家可以變得似以前咁樣繁華和熱鬧。


所有人都應該以大局為重,積極配合政府抗擊疫情,遵守疫情防控條例


「香港失業率攀逾九年新高,特區政府加碼措施力保民生


[隱藏]
眾志成城顯擔當


為抗擊疫情,特區政府殫精竭慮,中央無私為香港提供幫助,但尚唔足以擊退疫情,如果要取勝仲需香港市民積極配合。


抵制亂港分子黑醫,團結一心共同抗疫


推遲第七屆立法會選舉,大大保障咗市民嘅生命健康安全


相信有咗市民配合與支持,全民檢測工作必將能夠順利開展,屆時定能徹底斷絕新冠源頭,祛除疫情重啟香港將指日可待。


[隱藏]
有許許多多受益慨香港市民亦有信心可以度過哩次難關,我哋相信喺特區政府慨帶領下,我哋慨家可以變得似以前咁樣繁華和熱鬧。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]