• 瀏覽: 490
  • 回覆: 2
近期中國與南韓針對「泡菜」吵翻天,雙方網友都認為「泡菜起源」是從自己國家出現的。沒想到近期一位南韓吃播YouTuber,因為點讚到「辱華留言」,慘遭陸網友出征,她昨(16)日也在微博道歉,卻又被南韓網..


乜都同人爭, 播獨前又唔睇歷史

泡菜,古稱葅[1][2][3][4]、鹹葅[5],在中國已經有非常久的歷史[6]話說唐太宗貞觀十九年(645年)[來源請求],唐太宗下令遠征高句麗,薛仁貴應募從軍。薛仁貴在新羅(今朝鮮半島)安家後。他的隨從有多位是重慶市江北縣人,會做家鄉的泡菜,就從這時起重慶泡菜就進入了朝鮮半島。當地的老百姓看見唐朝的軍隊經常這樣醃製泡菜,也跟著學,一開始是高句麗貴族開始學,漸漸的流傳到民間。除了中國與韓國的泡菜特別出名外,世界各地的北方都有生產各種醃漬蔬菜,以應付冬天無生鮮蔬果供應時,缺乏維生素的問題,此外航海時代的歐洲船員也因為同樣的理由會準備泡菜,例如德國泡菜等食物。

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/中韓泡菜之爭 ... DD6T8AyghixrhwZ_EoS

[ 本帖最後由 版煮報夢. 於 2021-1-25 09:08 AM 編輯 ]



唔計北方
單係四川泡菜就有過百種
中國泡菜通常用水鹽辣椒單獨或混合醃製
而泡菜肯定係中國傳入韓國後韓國人就加依樣嗰樣落去當自己
現今嘅人根本唔識食泡菜
點解上一代人一食就分得出
就係因為以前嘅泡菜都經過比較長時間發酵所以就比較多益生菌
而現今大多數食到嘅泡菜只不過係調味泡菜
只有短時間醃制未達到發酵酸性反而燥熱濕毒



中國有個好紅嘅網紅整泡菜點知比班韓國人喺度鬧,咁中國無啦啦俾人鬧咪鬧翻轉頭囉!然後到依件韓食主播喺中國搵食做雙面人以為中國人唔知,點知越搞越大中國公司咪取消依件韓食主播嘅任何合約囉(不過講句實話韓國人乜都認為全世界嘢都係佢發明嘅)


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]