• 瀏覽: 3,182
  • 回覆: 30
  • 分享: 1
冬日回暖,食雪糕做午後甜品最過癮。近日麥當勞聯乘HERSHEY'S朱古力,推出新地甜品系列,不過據了解全港各麥當勞甜品站及分店,花生碎配料已陸續停止來貨至少3天,相信今日(22日)全港絕大多數分店,雪



冬日回暖,食雪糕做午後甜品最過癮。近日麥當勞聯乘HERSHEY'S朱古力,推出新地甜品系列,不過據了解全港各麥當勞甜品站及分店,花生碎配料已陸續停止來貨至少3天,相信今日(22日)全港絕大多數分店,雪糕新地已無法添上花生碎,意味全部都要「走花生」。

可是近日有顧客前往購買產品時,卻被店員告知「花生冇貨」,未知重新返貨日期。麥當勞內部職員消息稱,公司稱花生來貨因船期受阻,無法供港。據了解花生碎是「美國貨」,而非來自內地。

消息令一眾甜品捧場客大感失望,尤其是要求「多花生」的客人。結果現在出售的HERSHEY'S朱古力新地甜品,就只有雪糕漿和朱古力醬,所謂「和諧結合的甜蜜滋味」已無法品嚐。

麥當勞發言人回應稱,新地類產品中來自美國的花生配料因近日船期緊張,暫時缺貨。麥當勞已於餐廳櫃枱、甜品站、自助點餐機及麥當勞App等展示相關提示,通知顧客。

發言人稱,會盡快恢復花生之供應。不過發言人無回應具體恢復供貨日期;至於期間購買「走花生」的新地雪糕顧客,能否獲其他補償?店方也無正面回應。

新聞來源連結:
https://topick.hket.com/article/2858826/【花生短缺】新地雪糕花生碎全港缺貨 麥當勞:船期緊張盼盡快恢復供應



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
唔係嘛,花生都無?


花生都給那班等睇美國美麗風景線的人買光了。


[隱藏]
真係最近美國大選, 全世界都食花生, 搞到缺貨 


花生碎有無需要美國貨呀?

DLLM洗黑錢呀?



傻侵連任失敗
全球買哂花生



尼年成日覺得無大火煮過嘅野等如放新冠入口,所以好耐係食m記新地走花生


頂..花生真的缺貨


[隱藏]
賣$6.5幾抵食


單一貨源供應
完全唔識轉膊



花生!花生!


美國制裁香港,冇得整角仔煎堆,慘了。


咁大陸金拱門有無呀?買住佢地D貨先啦!大家都係金拱門,幫幫手啦!


[隱藏]
啤酒都就來冇貨啦


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]