• 瀏覽: 81,096
  • 回覆: 1,114
  • 追帖: 4
  • 分享: 34
+23
BNO持有人入籍無特權




BNO持有人將可透過「5+1」方案入籍英國。【本報訊】對於英國透過「5+1」方案擴權英國國民(海外)護照(BNO)持有人申請居英權一事,早前傳出中方會作出反制,包括在指定限期後,自動取消持雙重國籍人士的中國籍資格。英國駐華大使館昨解畫,指BNO持有人並無特權,申請永久居英程序與其他人一樣,即使是中國人也可透過新安排申請入籍。

有關新簽證安排將於本月31日推出,英國駐華大使館在推出前出文澄清,指英方推出新簽證安排源於中方推出《港區國安法》破壞《中英聯合聲明》在先,若中方不承認BNO護照可能等於直接違反《中英聯合聲明》,指因中方曾承諾允許前英國殖民地公民的香港華人,使用英國政府簽發的旅行證件前往其他地區旅行。

英方又指新簽證安排只是修改入境規則賦予BNO持有人短期居留許可,持有人仍受制於當地入境管制,並不會因而有居英權,強調持BNO護照不會自動獲永久居英權、不會被賦予英國公民身份、不會享有英國社會福利、無法傳承BNO護照給親人,以及97後不再接受BNO新申請。

指中國人可申「5+1」方案

英方重申,BNO持有人並無特權,申請永久居英程序與其他人一樣,指任何人士若在英國連續逗留達5年,同樣可以申請入籍,包括中國國民,並指獲得英國公民身份程序清晰透明。

文中又指,雖然同意中方絕對擁有香港的主權,亦不支持港獨,惟不同意中國外交部駐港公署指,《聲明》沒有任何字眼或篇幅賦權英國在97主權移交後干預香港事務和監察權利的說法,覺得《聲明》仍是具有法律效力的國際協議,中方需要維持香港高度自治、港人生活方式、社會經濟系統等50年不變的承諾,故英國有權要求中國遵守承諾。

原來中國人都可以申請呀!

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/英方-bno持有人入籍無特權-214500634.html



中英聯合聲明,當年英國主動提出,BNO 只係一本旅遊證件。就係唔想香港人移居英國!今次又攞 BNO 出黎5+1,其實因為英國經濟唔好,再加上脫歐。計劃係吸收香港人啲資金,同吸納廉價勞工。


咁快關後門, 果然係咀巴漂亮, 身體最實際


冇特權?屌~~~對班on9 YC講呢d?


[隱藏]
唔係個個有間大屋住,唔洗做,個個月有錢津貼咩?


英國亂講野.小心中招.數以百萬計中國人話要用LOTR留英,搶晒英國本土人飯碗...


黃屍思維:  我係大L哂, 點解冇特權?


葡萄牙:


[隱藏]
無特權?
唔該佢睇下用BNO入英藉同埋用其他方法入英藉
條件有乜野唔同先啦



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
英國講得咁清楚都無用
斷估中國唔會理
總之唔係權貴就唔應該有雙重國籍



中方一定會反制㗎,英國應該反反制,馬上給予BNO 英國公民身分,咁咪漂亮 law ?!


英國狗根本就係拎本野黎炒作搵真銀、講乜柒野5+1、到時一句話冇居留權冇資格一樣掃走哂班人、把口係佢地度你到時吹得佢地漲?再講呢個居英權唔講市民犯民都小左幾十年、要比一早就唔駛係80年代就落閘、有錢有資格果班一早有哂其他國籍、亦唔需貪呢D所謂BNO平宜去申請、呢家就係英國佬重想係香港黃絲窮能榨到一蚊就一蚊!!!真係要走就搵下自己能力應付到既地方、唔係心盲重要眼盲沖落去英國度!!!


[隱藏]
班傻西黃畜曱甴仔以前照顧佢哋,On 9!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]