• 瀏覽: 1,971
  • 回覆: 16
  • 分享: 1
《財政預算案》公眾諮詢,我建議可以大幅增加煙稅,下面係我交左的建議: 


希望可以大幅增加煙稅

你好,

政府一向希望吸煙人數可以更少。我本人從不吸煙,也很討厭其他人吸煙。過往一向有研究指出加煙稅以使煙價提高,是令煙民決心戒煙的重要誘因。但以往曾有某前財政司司長因為怕令煙民支出太大而沒聽取民眾建議提高煙稅,實在令人啼笑皆非!之後幾年接任人也沒有再提。

現在的情況,我認為值得重新考慮大幅增加煙稅。由於新冠肺炎疫情持續,全港市民已不斷為抗疫而努力,大大改變了很多生活習慣。唯獨是煙民仍是其中一個大缺口。煙民吸煙,自然要除下口罩。而且每次不是數秒,而是數分鐘以至十數分鐘的時間,萬一感染了病毒,他們就是流動播毒器!再者,不少煙民會聚集在同一地點吸煙,只要當中一人染病,就很容易傳給身邊的煙民,成為一個新的新冠群組!

其次,已有證據證明煙民本身如果染上新冠肺炎,發展成重症的機會會比非吸煙者大大提高。我個人估計甚至煙民身邊經常吸二手煙三手煙的家人朋友的相關風險也會有一定提高。這可會影響到整體感染者的康復和死亡率比例,以及香港醫療系統的運作和開支!

所以,現在是一個非常合理的時間重新提出大幅增加煙稅。這次不單止是為煙民的健康著想,希望可以幫他們有戒煙的誘因,更易成功戒煙;這次更是為了全香港市民的健康著想,為更有效制止疫情再次擴散開去著想!如此的理由下,誰還敢反對增加煙稅,就等於不想制止疫情,絕對會被港人唾罵!

希望政府可以好好考慮這個建議!謝謝,祝工作愉快順利!




大家又有冇咩其他建議?
可以在呢個LINK提出: https://www.budget.gov.hk/consultation21/chi/share.php
又或者可以同我一樣提出支持加煙稅都好。多D人提,成功的機會應該高些。



大家有咩建議?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
捉咗咁多黑暴入獄,無理由要納粹人養佢哋,要求入獄人自費負責自己生活費,唔好浪費納粹人血汗錢


[隱藏]
引用:
原帖由 阿聞 於 2021-1-19 06:05 PM 發表
大家有咩建議?
取消爛氓收容政策



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
所有因吸煙引至的疾病包括肺癌需自費醫治


引用:
原帖由 captkkk 於 2021-1-20 10:02 AM 發表
煙稅加至 500%
賣未完稅煙罰每日食 1000 支煙
呢個唔錯.



引用:
原帖由 詹佬 於 2021-1-20 01:29 PM 發表
所有因吸煙引至的疾病包括肺癌需自費醫治
應該要啦!



[隱藏]
直頭禁煙啦

新冠一年死二百人都無,都要搞到咁大件事

每年因食煙死的以萬計,政府若是愛民,點解唔禁?



引用:
原帖由 阿聞 於 2021-1-19 18:05 發表
大家有咩建議?
我係煙民,希望同樣大幅增加酒稅



引用:
原帖由 @海東青 於 2021-1-20 05:44 PM 發表

我係煙民,希望同樣大幅增加酒稅
我唔反對.



小弟有個愚見:
香港政府嘅房屋政策太被動,起太多啲地產發展商又玩嘢,起太小香港市民又complain。
能否用包底制?每年預算各大小嘅新單位需求量,叫地產發展商按需求認購quota;
除基本公屋數字外,其餘嘅quota看每年發展商出貨量嚟決定,
有凸就放緩興建公屋,留返唔夠嗰陣政府可用嚟填補。
有望樓價能更受政府掌扼,亦能更有效catch up供不應求嘅問題。



其實要政府大量增加稅收,只要通過樓宇及地皮空置稅便可!


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]