• 瀏覽: 4,624
  • 回覆: 56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
公務員宣誓制度,唔單止係對公務員個人行為嘅重新規範


有弱勢無能政府,就有反中亂港公僕。 其實有很多官員、公務員、公職人員和中資機構員工都是蝗屍曱甴。 所以,不論工作了多久,涉非法活動就必須立即解僱。   如果不整頓這些內鬼/無間道/二五仔女……等等,香港很快玩完!


言論收窄係必然的,唔通你仲袋緊政府份糧,仲可以反特區政府,反中國?宜家有國安法,以前個個肆無忌憚咁挑戰政府管治同中央權威的日子一去不復返啦,香港人係時候調整好自己心態,覺得接受唔到就移民啦,香港就係中國一部分,呢個係deadline,唔得挑戰。


[隱藏]
就是在家裡,罵父母、抹黑父母和家人的話也不應該講,又是否沒有言論自由?


好簡單,唔鐘意咪唔好做囉,無人搵支槍指住你迫你做㗎,駛乜搞到咁復雜,做得公務員梗係要效忠政府同國家㗎啦,又要出糧又要反佢,邊有咁著數?低能兼白痴!


香港班公務員,薪高糧凖,"打了這份工,夠鐘就收工,抗疫唔駛返工,有鑊唔駛燉冬菇!"。荀到咁,去邊度揾。在此經濟差情況,應與高官卵們齊減薪兩成,回饋社會,作全民派錢一萬。莫講話宣誓當食生菜呀,踢都唔會走喇。再加辣再閹多吓,要加入共產黨都未必會走!


其實辭職咩得囉!講咁多咪又係要馬兒好又要馬兒不吃草⋯⋯講嚟講去咪又係想攞政府著數再反政府!香港應該學下美國,只要同政府意見不一,炒得,民主大國邊有民主,邊有言論自由啫!


如果覺得言論自由同飯碗無得兩者兼得,可以選擇離開公務員體系,無人拎槍指住你個頭叫你宣誓架


[隱藏]
提議班黃C黑暴公務員全部辭職,去移民五隻屎眼聯盟國家,做其哈巴狗!


公務員入面嘅死曱甴,繼續打政府工正PKHKC!


當年入職都派咗守則㗎啦!有唔需要效忠政府嘅公務員嘅咩?😡唔妥政府就咪做公務員啦!而家監你做㗎咩?!死開啦!曱甴公務員影衰晒全部安份嘅公務員!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]