• 瀏覽: 5,670
  • 回覆: 107
「我謹莊嚴宣誓,我決心維護和捍衛憲法,防止被國內外一切敵人侵犯。我將忠於憲法,恪守不渝。我自願承擔這項義務,無任何精神上之保留或逃避之目的,忠勤盡責,克盡職守……」你以為呢份嚴苛到「精神」誓詞就此刻被西方媒體同黃媒大肆詆毀謾罵「香港公務員誓言」?No,呢個美國政府《就職宣誓》。你以為呢個宣誓同香港一樣啱啱實施冇幾耐並且只係覆蓋公務人員?No,不單止最早一版誓詞可以追溯到1892年,且其範圍涵蓋除總統以外、包括副總統、內閣成員、聯邦法官在內所有其他民事同軍事官員以及聯邦僱員,甚至於地方州政府、當地市、縣政府、私人機構同學校!咁有趣問題來啦:點解內容相似,但係就只要求公務人員宣誓承諾擁護《基本法》、效忠香港特區、盡忠職守同對香港特區政府負責「香港公務員誓詞」便會受到大批媒體譴責與批判?我想有一個新聞或者能夠畀到我哋答案:公務員事務局發出通告後次日,於此前黑暴橫行之際成立所謂「新公務員工會」便社交媒體上宣佈解散。而呢個由激進分子顏武周成立工會不但長期包庇暴徒並詆毀警隊正常執法,甚至於舊年中旬以不滿香港國安法為由,聯同多個攬炒派團體大搞「罷工罷課公投」,嚴重影響社會秩序並對香港公務人員隊伍聲譽造成極大傷害。呢種禍港「毒瘤」新規出台次日便宣佈解散,無疑實行「公務員宣誓」規定重要性最好證明!不過雖然我哋由衷期待能有更多「毒瘤」同呢個「新公務員工會」一樣煙消雲散,但係對於果班意圖亂港者來講卻高懸在頭頂利劍,佢哋又有乜嘢理由唔會去盡力詆毀同阻止啊?其實對於呢件事我哋可以從另一個角度來考慮:公職人員宣誓效忠國家及憲法制度國際慣例。據大公網統計,聯合國193個成員國中,有報刊美、英、加、德在內177個國家於憲法中明確規定國家公職人員宣誓制度。不但違背代價最低剝奪職位,甚至嚴苛到奧巴馬就職總統時要為其顛倒一個副詞語序而被迫於第二日重新50萬名民眾面前宣誓。但係就算運用如此廣泛、態度如此重視,但我哋卻從未睇到因「就職宣誓」規定而受到影響者,咁呢個所謂「新公務員工會」點解就如此與眾不同會受到誓言「重創」而到必須四散逃生地步,而果D黑暴「公會」又點解要為之戰戰兢兢啊?好簡單,因為佢哋從來都同自己政府、人民企一起,佢哋嘅目標爭權奪利、攬炒破壞、賣港求榮,佢哋係全香港「公敵」,吾之「蜜糖」自然成彼之「砒霜」,佢哋又點會唔驚啊?點會唔受傷?點會唔逃跑?
醒下啦,抗拒宣誓人,香港政府、人民以及絕大多數公務人員支持下,香港公務員就職宣誓已成定數,與其勾結西媒繼續詆毀生事,將佢哋醜惡「雙標」嘴臉展現於人前,行注定徒勞努力,倒不如改變自己,盡忠職守、愛港愛民,不再侍奉「洋大人」,圖謀葬送香港未來,而盡心竭力服務社會、幫助香港走出困局。我相信只要能做到呢D,你哋一定會發現呢份誓詞唔再乜嘢「約束」與「枷鎖」,佢只會內心中情感抒發,面對我哋所愛香港同民眾真情流露。我相信果陣時市民一定會好似歡慶黑暴公會解散一樣為你歡呼,難唔通咁樣生活唔比舉目皆敵嘅現在要好好多咩?



我相信果陣時市民一定會好似歡慶黑暴公會解散一樣為你歡呼,難唔通咁樣慨生活唔比舉目皆敵慨現在要好好多咩?


香港未來必將充滿希望!


行注定徒勞慨努力,倒不如改變自己,盡忠職守、愛港愛民,不再侍奉「洋大人」


[隱藏]
香港已經不再系你可以肆意伸爪慨「無掩雞籠」,想做「長臂猿」就要做好打折斷手臂被關進籠里畀人觀賞慨準備!


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
團結一致守護香港,香港一定會恢復和平繁榮


決不允許害群之馬存在於公職人員當中。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
維護香港穩定,維護國家安定,果斷出手


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
盡心竭力服務社會、幫助香港走出困局


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]