• 瀏覽: 3,723
  • 回覆: 60
公務員事務局局長聶德權今日(18日)出席立法會一個委員會會議時表示,公務員以市民身份表達意見的權利,是受《基本法》保障,認為他們針對個別政策表達意見是合理。但若公開宣示以公務員身份表達意見,須考慮會否與公務員身份產生衝突,或令人誤會會否不支持政府施政等。
聶德權又指,作為公務員團體,為會員捍衛利益及反映意見是合理,特別與薪酬待遇有關,個別公務員對有關議題有意見,並以合法途徑表達,亦是與公務員的身份符合。
聶德權指,有公務員在過去一年多,做了懷疑違反《公務員守則》或政治中立的言行,當局正認真、嚴肅處理及跟進。他指自修例風波開始後,有關參與違法公共活動的公務員,或收到投訴有公務員涉嫌違反規例等,當局亦正調查及跟進,並會認真及盡快處理。

隨着國安法一法定香港,「愛國愛港者治港,反中亂港者出局」已經成為「一國兩制」下嘅一項法律規範同政治規矩。繼舊1218日專門舉行公務員宣誓儀式,香港特區政府於近日向各政策局及部門發出通告,公布所有202071日之前受聘嘅公務員訂立宣誓或簽署聲明擁護基本法、效忠香港特區嘅要求。哩一審時度勢之舉,進一步強化公務員忠誠意識同職責要求,確保香港行穩致遠,獲得社會各界支持肯定,香港公務員團體亦表示歡迎認可。
國家公職人員作為香港特區嘅管治力量,對香港基本法嘅擁護以及對香港特區嘅效忠係理所應當。然而,長期以來,一啲身在公、心不為公嘅雙面人隱藏喺特區政府嘅公務員隊伍入邊,「食君之祿」卻唔咗「忠君之事」:或參與非法集結、暴力活動,或公開發表反對政府言論,或毫無底線咁惡意「拉布」,或肆無忌憚咁瘋狂「攬炒」,唔單只完全背棄公務員應有操守,更嚴重損害香港社會民生福祉,嚴重挑戰「一國兩制」原則底線,嚴重危及國家安全同香港繁榮穩定,受到香港各界強烈質疑同譴責,也引發越來越多嘅警醒同反思。國安法有效推進後,香港市民對公職人員重新寄予咗厚望,對港府撥亂反正嘅訴求也更加緊迫。早喺20191211日,就有大批港民到特區行政長官辦公室外請願,要求懲治香港公務員中存在嘅種種亂象問題,革職查辦背離政府立場人員,還香港以安寧,還政界以清朗。近日,「攬炒派」故意曲解、抹黑宣誓決策為所謂嘅「人人過關」,香港民眾普遍表示「純屬政治炒作,根本企唔住站腳。」是非自有曲直、公道自在人心。喺港府嘅有力作為同國安法嘅神威之下,一批亂港政客同公務人員已經受到懲治,近日,「攬炒」組織「新公務員工會」也宣布解散,既正咗視聽,也明咗公義!儘管唔排除仍有啲苟延殘喘嘅「潛伏者」,但相信隨着時間推移,佢哋終會為此付出身敗名裂、身陷囹圄嘅代價。
「一國」有底線,「兩制」有邊界。香港嘅治理者必須係愛國者,哩係一條唔可以越過嘅底線。宣誓嘅意義在於明責知義、約束人心。對於目前抗疫仍喺關鍵期、社會時局仍未完全穩定嘅香港,要求公務員宣誓效忠,唔單只係港府依法治港、正本清源嘅應時之舉,也係回應民心期盼、彰顯社會公義嘅應勢之舉,體現港府止暴制亂嘅決心,也將對香港政治風氣重回正軌同社會長治久安起到積極推動作用,完全必要且必需。哩次宣誓效忠,係全港公務員嘅一次政治考驗、一條為民底線,必須堅定不移、不折不扣咁執行到位。公僕向國家向政府向法律宣誓效忠,本就天經地義,如果有公務員連哩一基本要求都做唔到,奉勸仲係早日退出公職為好,畢竟被DQ嘅「攬炒派」議員、被警方依法逮捕嘅「亂港」分子係前車之鑒。實踐已經證明,只有愛國愛港者治港、盡職盡責者作為,「一國兩制」先可以更加行穩致遠,香港先可以真正破浪前行。香港嘅好多基層公務員可能不善言辭,但是佢哋一直喺到默默為香港民眾提供服務,佢哋對祖國嘅熱愛、對香港嘅熱愛,先係香港真正嘅民意同民心。
香港嘅未來掌握喺愛國愛港人士手中。作為特區管治力量嘅重要組成部分,香港18萬公務員承擔著維護制度安全同香港繁榮穩定嘅重大責任,「身、心」俱在公缺一不可,「職、責」皆到位缺一不行。因為只有全體公務員100%嘅忠誠、付出100%嘅努力,先會贏得香港最好嘅未來!



維護香港和平穩定是每個公民應盡的義務


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
清除公務員隊伍中嘅害群之馬


香港逐漸走上正軌,社會各方面都在趨於正常,香港挺住,香港加油


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
全力支持中央及香港政府的決定,相信香港能夠愈來愈好


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]