• 瀏覽: 644
  • 回覆: 7
每逢農曆新年,有不少市民都會行花市、買年花應節。惟疫情未止,政府上周宣佈取消15個農曆年宵市場。油尖旺區議員林兆彬批評政府取消全部年宵市場做




市民不會因無花市而不買花,取消花市即叫全港幾百萬市民去旺角花墟買花,政府高官們有無想過呀?

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 墟成唯一花市-議員憂人流湧現增爆疫風險



其實坐巴士地鐵風險仲高 . 


到時附近交通肯定迫爆。


政府取消花市,正正想減少大型群眾活動。議員為何不勸止群眾勿去花墟,幫助減少人流,反倒斥責政府?


[隱藏]
呢個仆街政府係窩囊廢, 因為黃屍攻擊政府搞年宵花市, 去花市的市民都係有共同目標去買花, 咁點解政府又要禁止示威遊行? 根本花市係空盪盪的地方, 傳播病毒的風險非常低, 花市只係得7日, 白天很少人行花市, 最多人的日子係年廿九及年三十兩晚, 呢個風險博得過.


全港得花墟有花賣?


旺角花墟多左人了 


呢班議員又想攬炒花虛的小販?


果然,區議員係應被取消,因為佢地已失去佢地應有的為民服務的理性!



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]