• 瀏覽: 1,535
  • 回覆: 8
你會唔會話,希特拉社會主義,同史太林嘅共產主義係同一樣嘢!!

你對中國共產黨歷史了解嘅,你會唔會覺得,共產主義,同修正主義係同一樣?係毛澤東嘅眼入邊共產黨員,同修正主義,係你死我活嘅政治鬥爭!!

華國鋒退黨嘅理由係咩呀?

共產主義會唔會周圍開孔子學校?

共產主義唔係只攞嚟招呼資本家㗎,共產主義必然搞個人崇拜,所謂嘅革命同志,都係打擊嘅目標嚟㗎。

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2021-1-13 02:42 PM 編輯 ]




識時務者為俊傑,“當事實改變之後,我的想法隨之改變,您呢?”
管他什麼主義

不聽美國話
就是錯的主義



依家稱為「中國特色社會主義」,即系「我行我素」,乜七都唔系。


港獨班人想將共產主義延續下去。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
基本上人造太陽成功,有無限能源,我地差唔多可以進入共產主義了


引用:
原帖由 caorenjie 於 2021-1-14 16:29 發表

社會主義系共產主義初級階段
隨口噏乜都得,中國會按自己國情前進。



引用:
原帖由 caorenjie 於 2021-1-14 04:29 PM 發表

社會主義系共產主義初級階段
所以共產黨呢個招牌仍然啱用。共產黨並無變質。以前跳班玩唔掂,而家就回歸初級班。有排都未去到共產黨的修正班。

[ 本帖最後由 PaoHow 於 2021-1-14 10:56 PM 編輯 ]



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]