• 瀏覽: 11,023
  • 回覆: 225
  • 分享: 3
+8




晴晴首次懷孕是16歲,當時男友將話事權交給她決定,惟男方家人得悉後要求她墮胎。於是晴晴就失去第一位孩子,不久之後她懷上長子,今次她和男友隱瞞雙方家長,決定把他生下來。她坦言,男友和她的關係一直不穩定,原以為生孩子後雙方關係會更親密,但後來男友還向兩名兒子施暴,孩子的情緒也變得波動,更需要媽媽的關注。她認為結婚後更加沒有安全感,因沒結婚情況下,孩子撫養權是歸於媽媽。「他日有甚麼事,如果我是已婚,我有機會失去兩個小朋友。就算沒有結婚證書,如果覺得很開心幸福,我也覺得沒有問題。」

最後她決定和男友分開,成為一名單親媽媽,每月靠1.1萬元綜援養活一家三口,最多一個月能存1000元。晴晴坦言,若小朋友要看醫生,該月無法存錢外,只差在是否需要問人借錢。同時,她加入一個非牟利機構組織的「年輕媽媽會」並擔任主席,希望幫助其他同路人、凝聚這一群媽媽,減少社會對年輕媽媽的有色眼鏡,「不要覺得年輕媽媽甚麼都做不到,年輕媽媽是原罪。」

雖然晴晴獨力湊兩兒子,努力去建立他們想要的家,但眼利網民從節目看到她養3隻貓及用較新型號電話,即惹來反感,「拎綜緩可以用iPhone 11和養貓,其實佢生活都唔差呀」、「既然生活咁緊掘點解唔做多啲安全措施」、「靠小朋友養活自己」。


避孕都唔識?避孕套周圍都可以買到啦!分明想唔使做,靠政府養!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1473415/即時-港聞-維港會-24歲港媽育兩子稱靠綜援過活-眼利網民揭-生活都唔差



佢肯定有父母俾錢養佢地!


扮可憐, 在下都係靠綜援過活, 好慘呀


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
做得主席,無其它收入都唔信。黑罩黑衣。行一轉又有現金收


廢青就係廢.


—定係freedom west


港蝗,生仔係為咗綜援


難聽d講句:臭X一隻
講到自己有幾咁委屈
紋哂身個樣又似道姑
害死兩個仔



[隱藏]
老綜成萬幾蚊一個月架,當然唔差啦,真係好過做老麥呀!


都唔明點解全霉佈道呢啲新聞,總係用同情、悲情角度去講。
佢哋有乜咁可憐?
佢哋唔使為自己行為負責?
十幾二十歲就開始攞綜援,呢啲人多數攞足一世,社會仲對佢唔夠好?



正仆街,
靠二個仔養...
仲有錢養貓, 買IPHONE 11
仲話自己窮...
呵呵呵...



原來天使女都係一種職業.
生兩個仔,做單親媽媽, 攞綜援,住公屋.
到個仔女大左, 出黎做野又可以養返自己. 
其實咁樣生活, 都可以一世無憂.



引用:
原帖由 siuhung 於 2021-1-12 12:46 PM 發表
老綜成萬幾蚊一個月架,當然唔差啦,真係好過做老麥呀!
仲有每年雙糧三糧,各種兒童津貼



[隱藏]
又係食老綜


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]