• 瀏覽: 863
  • 回覆: 11
特斯拉(Tesla)CEO馬斯克(Elon Musk)的個人淨資產升至1950億美元,超越亞馬遜(Amazon)CEO貝佐斯(Jeff Bezos)成為全球首富。



對於自己成為全球新首富,馬斯克社交媒體發文表示「真奇怪」、「回去工作吧」。同時,馬斯克將置頂貼文修改為:「我的錢中有一半用於幫助地球上的問題,另一半用於幫助在火星上建立一個自我維持的城市,以確保(所有物種)生命的延續,以防地球像恐龍時代受到流星撞擊或第三次世界大戰發生——我們隨之自己毀滅。」




他的理想,不單為自已.
還關心人類的將來.....

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1470298/即時-國際-身家1950億美元-馬斯克成全球首富超亞馬遜CEO



終於登頂


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
中國建廠做首富


[隱藏]
上海廠產能幫左佢


如果佢d車係美國生產,睇下會唔會咁多人買得起


在中國市場賺了大錢


引用:
原帖由 ijkn 於 2021-1-10 12:45 PM 發表
在中國市場賺了大錢
不止
在中國建廠房,生產成本降低



佢space x 就是諾亞方舟,首先載有錢人去火星,預防地球爆發核戰


[隱藏]
唔係唔想以中國為榮
美國最有錢vs中國最有錢 分別就係
美國個班較為有錢同時有助全球
中國馬雲個d..taobao算唔算益你
你睇下呢d post同死一個黃絲既click rate
你就知咩人關心d咩野



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
其實佢間公司由初至今,計晒咁多年,仲係蝕緊錢!佢嗰D只係紙上財富!實際上佢間公司唔值呢個價!


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]