• 瀏覽: 1,138
  • 回覆: 6
付國豪遇襲案3被告暴動等罪判囚4年3個月至5年半內地《環球時報》職員付國豪,前年在香港機場被示威者圍堵及襲擊案,3名被告暴動罪及



真係道理變晒歪理. 唔知話緊邊個. 其實任何法律落在中國人的腦子都是徒然.

新聞來源連結:
https://www.881903.com/news/local/2373923/付國豪遇襲案3被告暴動等罪判囚4年3個月至5年半



抵死,見人靚仔就除人褲想雞姦人


律政司無減刑建議咪即係唔支持減刑囉, 唔係駛乜因輕判上訴


雖然冇人命傷亡,但行刑式折磨由直播出街,真係驚心動魄,唔知下一步點,而且近百人圍觀竟冇人出聲阻止,喪心病狂,無非都係想整死香港,判5 年已經便宜左。


[隱藏]
引用:
原帖由 綠腳趾 於 2021-1-8 11:11 PM 發表
抵死,見人靚仔就除人褲想雞姦人
想起了李狗嗨第二季的,膨脹的民意是惡魔這句話,和當時這些把監禁毆打這種反人類罪惡當成勇敢和正義的黃絲何其像。像極了巴普洛夫實驗裡的狗,只剩下對反對這兩個字的條件反射。



呢 d 曱甴慢慢坐啦
唔夠衫?唔夠被?
抵撚死



總之恭喜仆街死黃甴


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]