• 瀏覽: 961
  • 回覆: 17
  • 分享: 1
強積金制度推行20年,惟對沖等機制向來為人詬病,被指不斷蠶食打工仔累積供款。財經事務及庫務局局長許正宇昨透露,截至去年6月,僱主透過對沖機制,沖走僱員490億元強積金累算權益,而政府至今仍在進行取消對沖修訂條例草案的籌備工作,包括草擬法例,並檢視能否再簡化取消對沖方案的落實和執行,將在下一個立法年度向立法會提交草案。換言之,當局最快今年10月才能提交草案。

轉載~

無意讓市民提早取回應急許正宇指出,截至去年11月30日,約有445.9萬人參與強積金計劃,成員的平均累算權益款額為24.6萬元。而扣除收費和開支後,強積金的年率化回報為4.5%,高於同期的1.8%通脹率。

另外,過去一年不少打工仔收入大減,擔心無力繳付稅項及農曆年關,冀可提早取回強積金部分款項應急。許指出,經政府內部再三討論,以及考量相關長遠影響後,一致認為不適宜推行有關建議,現階段無意容許市民提早取回部分強積金僱員供款的累算權益。









強積金制度推行20年,對沖等機制向來為人詬病,被指不斷蠶食打工仔累積供款。家下真係一個取消對沖機制之時機。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20210107/00176_039.html

[ 本帖最後由 jumboleung 於 2021-1-7 09:24 AM 編輯 ]



佣金有再減空間




計數姐,冇對沖起薪點又會低D啦


如果無對沖,好多公司肯定在5年內,即係大約3-4年就換人,到時咩議員亦唔會出聲,因為係私人公司,唔係政府,佢地一定死狗。
好多人要不停轉工。



[隱藏]
沖果舊係僱主架
儲住先怕佢執

咁1年就炒.......頂多補多個月, 邊使沖



請尊重合約精神,當初起立就喺咁,唔好輸打贏要


如果僱主日日鬧你,或者俾哂d豬頭骨你做,你自己辭職,係無長期服務金架。


一般打工仔,唔係好似議員咁亂九咁吠就有人工逗架。



蠶食?! 法例係咁寫


對沖好似只計顧主供款, 自己供款唔會對沖.


另外, 如可以只拿回自己部份供款, 應該是可行的. 



[隱藏]
我都係打工仔, 我都想遣散費唔使用強積金對沖. 但事實係對沖嗰部分係顧主一早額外供付, 並非打工仔福利被蠶食. 
要求取消強積金對沖遣散費可以. 不過應實事求事, 唔好下下講到奉旨咁.



引用:
原帖由 Moo~ 於 2021-1-7 10:03 AM 發表
我都係打工仔, 我都想遣散費唔使用強積金對沖. 但事實係對沖嗰部分係顧主一早額外供付, 並非打工仔福利被蠶食. 
要求取消強積金對沖遣散費可以. 不過應實事求事, 唔好下下講到奉旨咁.
顧主供個份強積金,都是人工的一部份,羊毛出自羊身上,無比多的打工仔。



MPF 命運幾乎控制在外資公司


原來香港人真係咁悲啼


個個月比人收幾百蚊...真係唔想...


[隱藏]
記者又煽動愚民


主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]