• 瀏覽: 329
  • 回覆: 3
全國人大常委譚耀宗表示,終審法院首席法官馬道立昨日談及司法改革要有具體意見,即是有的放矢。他強調,並非不滿某宗案件裁決才提出司法改革,但普羅市民可能以此作為誘發點。 譚耀宗在本台節目《千禧年代》表示,普通人不明白深奧法律用語和判詞,只有法律精英才明白,市民很自然會不理解或者有異議,社會不斷變化和進步...

他引述終審法院前常任法官烈顯倫指,一些18世紀的歐洲案例被引用,可能與香港時代、文化背景脫節或者離地,而司法覆核越來越多,甚至管轄公共政策,會令人質疑裁決是否合理。……



司法上同內地交流就不必喇。香港同內地司法係不同系統,香港司法亦獨立於內地。
但我同意佢講不能只照搬外國判例。每個地方都有佢嘅特殊文化,習俗,同時代背景等。要發輝好普通法,就要重返普通法基本,要考慮以上因素。

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1568889-20210106.htm?spTabChangeable=0



香港97前是英國殖民地,公務員要效忠英女王,港人要聽英國佬話,這是必然的事。香港97後回歸中國,公務員就要效忠中央,港人就要聽大陸佬話,這也是必然的事。接受唔到改朝換代的請離開。

其實阿爺只係礙於外國勢力及本身當年97仍未夠強大,先至俾呢班漢奸走狗活多23年。

現時睇到外國被肺炎搞到半生半死,阿爺又夠實力,所以夠膽出鞘了。

[ 本帖最後由 笑到最後 於 2021-1-6 12:38 PM 編輯 ]



一直以來反中亂港派以為阿爺唔敢郁佢地,貪勝不知輸,但佢地忘記左,這23年來大陸已經強大左好多,夠實力郁佢地主人。


改朝換代。


主題標籤 #譚耀宗
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]