• 瀏覽: 383
  • 回覆: 4




超過百年歷史的深水埗石硤尾主教山山頂配水庫,意外發現罕見的古羅馬式建築遺跡,不少人都建議擱置清拆計畫、做好保育,期望日後可以開放予公眾參觀。不過,竟有網民發現有人晚上摸黑擅闖配水庫,更公然「打卡」放上社交平台!

有網民早前在社交平台Instagram搜尋有關攝影的帖文時,發現有一名男子進入主教山配水庫拍照,而且更帶上造型書燈「打卡」,並寫道「Adventure of a lifetime」(一生的冒險)。樓主表示相當睇唔過眼,認為該男子的行為囂張,「佢仲要好威威咁放埋上ig story,慌死人唔知佢係夜晚擅闖入去」。

更離譜的是,該男子竟將那些相片放到內地社交平台「小紅書」上,教人到該個配水庫「打卡」,令樓主不禁問:「點解一個成百年歷史遺跡會有咁大嘅保安漏洞?咁咪好容易有人去破壞歷史建築?佢咁做有冇犯法?」

事件引起網民熱烈討論,不少人都感到相當氣憤,認為古蹟未有得到應有的保護,「啲居民阻止清拆係為咗保護歷史而唔係畀佢入去打卡」、「如果遲早都被呢班打卡友玩爛,不如直接開放公眾參觀」。不過,亦有網民就覺得,撇開擅闖的行為不說,其實相片的質素不錯,「不得不說 影得幾有Feel」、「條友真心影得幾靚」。


打卡撚特別撚私,一定要告鳩個仆街!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1467832/即時-港聞-維港會-涉摸黑擅闖主教山配水庫-男子帶齊道具影相教打卡



香港人真係高汁


政府暫時圍封主教山減壓缸,原因在於減壓缸有危險,減壓缸頂部除了泥土外,更有種植樹木,有一部分樹木茁壯成長,樹根已鑽穿水缸頂部,所以缸頂有倒塌危險。強行進入,後果自負。


直情可以拍部山寨版《猛龍過江》,加埋隻瘦貓做茄哩啡


[隱藏]
一嗰咁做
第二個照跟
之後會不停有人照做
點 L 樣保育



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]