• 瀏覽: 6,842
  • 回覆: 66
  • 追帖: 1
  • 分享: 8




【本報訊】新冠肺炎疫情反覆,全港學校全面恢復面授無期。政府昨公布,幼稚園及中小學暫停面授課堂,由本月10日延長至農曆新年假期。不過,在做好衞生防護措施下,學校可在本月11日(下周一)起安排全校不多於六分之一學生回校上課或考試,不同級別須分為上、下午回校,而小學則不建議下午回校。有校長建議當局盡早公布明年文憑試安排,好讓中五生及學校做好準備。

教育局局長楊潤雄昨表示,學校可按需要安排小六或中六學生回校上課或考試,有關安排在下周一起可延伸至其他班別。中學方面,中一至中六可舉行最多兩節的半天面授課堂或考試。但為免學生在校內進膳,增加傳播疫情風險,上、下午要安排不同的班級回校,人數不可多於整體學生人數六分之一。

至於小學方面,同樣可安排個別班級學生回校,不多於半天,但不建議下午安排學生回校,而人數同樣不多於整體學生人數六分之一。幼稚園繼續暫停面授,而特殊學校的安排則與普通學校相同。楊又說會繼續安排特定群組檢測計劃,教職員免費及自願做病毒檢測。

中學校長會主席連鎮邦表示,12月及1月是校內考試高峰期,局方的安排可給予學校彈性,安排學生考試或追趕學習進度。除了中六要面對文憑試,中三亦要預備選科,估計中學會安排中三生回校。他期望考試及評核局早日公布明年文憑試的安排,例如校本評核要求有否刪減或取消,去年9月才公布今屆文憑試,安排「有點尷尬」。

小學校長兼教聯會主席黃錦良稱,一般小學在下午多安排課外活動、多元智能等活動,故半天亦足以安排學生回校上課或考試。由於去年學生能上面授日子不多,小一生仍需時適應升小學,相信學校會多安排小一生回校。而基於下周起可安排學生回校上課及考試,相信就算疫情發展影響小六第二次呈分試,都有校內考試等客觀評估作準備。





其實都有少少預左既...不過考試點都要返返學校考會好d...

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20210105/00176_003.html



繼續zoom,課堂有家長監察,呢次班教畜想洗啲細路腦都難


同一樣疫情,對窮苦家庭嘅影響更大。加油!未來充滿希望!


家長壓力大增


[隱藏]
反正網上教,可以考慮以後由一個源頭教某幾個敏感科目。


引用:
原帖由 dorthyblair 於 2021-1-5 09:40 發表
同一樣疫情,對窮苦家庭嘅影響更大。加油!未來充滿希望!
而家係鬥家底鬥肯花資源俾小朋友,有錢ge個個小朋友都外補,外補根本冇停,有d仲可以面授。窮ge冇人理就喺屋企發mo. 咁樣維持一兩年已經可以差天共地,疫情後就更確定家教威力!我識得有個老豆話最好個個repeat一年,你冇付出,你個仔hea緊咋,人地個個都跑緊ga!



全港留班一年,今年唔知學左乜野🥴


貧富差距越拉越大,兩年係咁,窮果班大落後。有錢仔唔止有最好的器材,仲可以請個人回家面授,同平時差唔多,窮人連上網都慢,部機只睇到老師齋talk,好多時功課又交唔到,老師打電話追左都冇用


引用:
原帖由 毛毛手 於 2021-1-5 09:56 AM 發表

而家係鬥家底鬥肯花資源俾小朋友,有錢ge個個小朋友都外補,外補根本冇停,有d仲可以面授。窮ge冇人理就喺屋企發mo. 咁樣維持一兩年已經可以差天共地,疫情後就更確定家教威力!我識得有個老豆話最好個個repeat一年,你冇付出,你個仔hea緊咋,人地個個都跑緊ga!
你講緊幼稚園呀?中小學校都冇停課,日日都要上zoom一樣計出值率一樣要交功課。
第二,會外補嘅有冇疫情都係會外補,唔肯花錢嘅有無疫情佢都唔會外補啦!同個疫情都無關係
唯一一點我認同你,就係人哋冒住險佢去學嘢,確實應該有回報的。



[隱藏]
我阿媽話建議學生不如留班,就可以跟返進度


幼稚園有停課嗎?我家四周的幼稚園都未停過課,只看到中小學停。🤫🤫🤫


疫情加促返學無功課,讀書無壓力進化,唔錯架


人數唔可以多於學校學生嘅6分1.
因為一間中學或者小學有六個年級. 每日只可以有一級同學返學.
但係局長冇諗過,佢哋都係集中係一個課室入邊上堂. 一個班房入邊都係三四十人.
咪又係好擠迫. 點解唔全面復課?
呢啲簡直鴕鳥政策,自欺欺人。
有咁弱智嘅官員,不如由中央直接派幹部落嚟管治香港更好



學費不停俾 學就返唔到
呢個政府真係



[隱藏]
其實照返所都得  人地返工都係咁返


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]