• 瀏覽: 3,423
  • 回覆: 52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
只要廣大市民通力配合防疫抗疫措施,積極配合接種新冠疫苗,戰勝疫情的日子就在不遠處。


抗疫絕對唔可以有絲毫放鬆,必須採取更嚴密嘅防控措施,咪嘅話情況或會不斷惡化。


防疫抗疫係全社會嘅頭等大事。


[隱藏]
人人積極配合,寒冬會過去,新春會到嚟,到嗰時我哋摘下口罩再相聚一起,講新春快樂。


香港「人聲鼎沸」、「熱鬧喧嘩」嘅街景即將重現,確診病例「清零」亦都將指日可待。


謹記遵守防疫抗疫嘅規定及指示並響應政府嘅呼籲,這不僅係每一位香港市民嘅責任,更係我哋應盡嘅義務,係保障自己、家人、朋友及社會大眾健康安全嘅最佳手段!


希望通過四管齊下,達到「清零」。


「人心齊,泰山移」,值此抗疫嘅關鍵時期,大家應該繼續發揮「獅子山精神」。


[隱藏]
加強疫情防控,防止發生疫情反彈。


相信,喺中央措施保障、港府制度優先、港民群策群力下,香港一定能夠戰勝來勢洶洶嘅「疫情」,人人傳遞「護港」仁心,方保香港「戰疫」勝局。


謹記遵守防疫抗疫嘅規定及指示並響應政府嘅呼籲,呢個唔單止係每一位香港市民嘅責任,更係我哋應盡嘅義務,係保障自己、家人、朋友及社會大眾健康安全嘅最佳手段!


2020年系極不平凡嘅一年,但正如習近平總書記喺新年賀詞中所講,艱難方顯勇毅,磨礪始得玉成。


市民與其費時費力北上「避疫」,不如積極配合政府做好防疫措施。


[隱藏]
辛醜「牛」年已經到來,喺呢個辭舊迎新嘅時刻,香港市民切不可「掉以輕心」


主題標籤 #張建宗
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]