• 瀏覽: 660
  • 回覆: 5
+3
【on.cc東網專訊】疫情下郊遊成為港人的一大消閒活動,除了人走入山嶺,亦有不少車闖入,令山徑面目全非。位於錦田以北的雞公嶺,因越野電單車活動頻繁,導致車輾過地方寸草不生,山頭「光禿禿」。有行山人士表示,過去半年電單車活動在上址出沒,情況非常普遍,最多有25部電

單車同時出動,車手包括本地與外籍人士,他與其他行山人士山嶺不忿被毀,加上擔心土地水土流失,浮沙碎石增加,如出現暴雨,會增加泥石流風險。鄧與朋友報警逾10多次,但警方多次指電單車未有掛上車牌,難以追查。由鄧先生提供的照片中見,山頭出現長長的車痕,亦有數人架越野電單車在山嶺飛馳。鄧表示在青山、粉嶺亦見過類似情況,批評當局未有嚴正執法。
行山團體「隨我行」亦在專頁上發文指,在馬鞍山昂平、鹿巢山、千島湖清景台、龍脊、雞公嶺等幾個地方,山徑耗損十分嚴重,亦有大量垃圾,呼籲市民要好好珍惜郊野。








>>>越野電單車外國盛行, 但人地, 地大物博, 唔怕耗損, 但HK人又要玩, 好難自發性地珍惜郊野.

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/雞公嶺被越野電單車輾至-傷痕累累-行山人士憂兩後現泥石流-095358239.html



從前有個人叫阿爽。
他死掉了。 。 。
出殯那天。
他的家人哭喊:爽阿……爽阿。
路人不解。問道:你們爽什麼啊 ?

家人痛哭流涕:爽死了……爽死了!!
^3^
痴能線
人地係到玩左幾十年
班打壞又清高衛道
夏天落場雨野草又生啦



引用:
原帖由 JamesJamesLau 於 2021-1-2 07:35 PM 發表
痴能線
人地係到玩左幾十年
班打壞又清高衛道
夏天落場雨野草又生啦
我唔玩,但都要畀啲娛樂青年,要多元化,唔好留低垃圾就可以了。



只准自己行山,不准別人駕車?


[隱藏]
都係唔係今時今日既事啦, 9飛最能憎


行山雙腳唔掂地?


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]