• 瀏覽: 8,820
  • 回覆: 89
  • 追帖: 1
  • 分享: 3
+9




接二連三有公屋爆疫,惟房屋署檢查公屋喉管的工作依然龜速,今年10月尾開始檢查公屋的公用排水管,至今仍有約300幢公屋的排水設施還未初步檢查,預計明年3月底前才能完成相關工作。議員批評檢查進度太慢,若不增加人手提升效率,恐怕公屋喉管播毒陸續有來,住戶隨時中招。

房署10月尾公布會檢查約1,500幢公屋大廈的排水管,至今在約1,200幢公屋大廈,共約10萬個單位進行排水喉管初步檢查。該署指大部分單位的喉管狀況良好,餘下則需維修。房署表示正對餘下約300幢公屋大廈作初步檢查,料於明年3月底前完成。對於新冠病毒在屋邨傳播的途徑,房署表示,衞生防護中心會繼續跟進流行病學調查及接觸者追蹤的工作,房署繼續全力配合。

議員柯創盛批評房署眼見疫情嚴峻,仍不增加人手,提高檢查效率,任由300幢公屋大廈要等到明年3月才作初步檢查。他形容進度大落後,令數以萬計的公屋戶身陷疫情恐慌的水深火熱中,人心惶惶。柯認為房署有必要公布檢查細節,如公開已檢測、正在檢測及未檢測的公屋大廈名單,增加透明度,讓居民安心。

資深土木工程師倪學仁表示,公屋設計與私樓不同,建議政府長遠考慮於公屋設計上倣效私樓做法,將大廈糞渠及其他污水渠分開排水,「有咩事都唔使一鑊熟!」倪又指房署檢查公屋排水管需時太久,「一爆發上嚟已經為時已晚!」他建議以每個屋邨的原有管理人手上門初步篩查,當發現喉管情況與原來設計有異或滲漏,才派工程人員維修,可縮短檢查時間。

香港廁所協會副主席熊志權指出,約90%公屋排水管系統屬「單管式」,即廁所糞水及廚房污水都排於同一條水管,意味若有確診者將帶病毒的糞水沖廁,全幢樓的排水管都會有病毒。

他指坐廁的U型隔氣管若因水分蒸發而「乾塘」,或有人擅自改裝喉管,影響反虹吸管效用,病毒便有機會從喉管入侵單位。因此,熊建議居民要維持U型隔氣管儲水常滿自保,同時找持牌工人裝修或維修,以免亂駁喉管。





人類總要重複同樣的錯誤...

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20201231/00176_025.html



引用:
原帖由 JoeSenior123 於 2020-12-31 10:22 AM 發表



//orientaldaily.on.cc/cnt/news/20201231/photo/1231-00176-025b1.jpg


接二連三有公屋爆疫,惟房屋署檢查公屋喉管的工作依然龜速,今年10月尾開始檢查公屋的公用排水管,至今仍有約300幢公屋的排水設施還未初步檢查,預計明年3月底前才能完成相關工作。議員批評檢查進度太慢,若不增加人手提升效率,恐怕公屋喉管播毒陸續有來,住戶隨時 ...
香港所謂專家早前建議過: 用稀釋漂水通渠就可有殺死病毒, 叫全港市民照做就是了。
何需再等做事慢二拍 怕孭鑊的房署公務員去驗完才行動呢?



政府依d應該外判.應加多些人手啦.又可以增加在職人士.


房署唔受屋宇署監管, 所以房署起既樓, 全部偷工減料;此解釋爆疫樓, 九成係公/居屋!!


[隱藏]
引用:
原帖由 chandaiman05 於 2020-12-31 10:38 AM 發表
政府依d應該外判.應加多些人手啦.又可以增加在職人士.
房署唔肯比錢做條毛



我識個外判師父,佢話報左條爛喉3年,房署唔肯整!


住的公屋預咗啦


引用:
原帖由 chandaiman05 於 2020-12-31 10:38 AM 發表
政府依d應該外判.應加多些人手啦.又可以增加在職人士.
叫d失業空姐空少炒散?



咁私樓改到七彩既渠,唔知又有無人理呢?
一個漏洞,要全港承擔,呀專家!



[隱藏]
政府部門慢慢反應才是正常


俾個少少租金想要有豪宅式服務


政府諗緊 。要唔要負責任?😷😷


其實想講左好耐!
政府及衛生署成日只識叫人教人日日倒水,
目的是防止無水, 乾喉, 然後失效.....

Sorry 我不是專門, 除非我以下有說錯吧!
政府此教育本身"似"沒有錯, 但"似"有些on膠罷了!
why?

針對無人用的單位, 完全需要, 因此業主亦應經常回去處理才對!
如果是外遊家庭者, 可建議交由可信之親友暫處!
對於少量一人家庭, 再加連個屎坑都未必經常在家用的人士, 也是需要!
但......
正常大大大大多數家庭, 間屋條水喉,
每日用量, 日日有人用, 見水費單已知乜事,
尤其今期, 隨時戶口乾塘都未到氣U喉及屎坑喉!


完全唔明, 仲要倒來做乜,
浪不浪費食水只是小事中的小事,
只是....感覺就是教人....為倒而倒!
唔係on膠係乜呢又請問?



引用:
原帖由 劉婕 於 2020-12-31 10:29 AM 發表

香港所謂專家早前建議過: 用稀釋漂水通渠就可有殺死病毒, 叫全港市民照做就是了。
何需再等做事慢二拍 怕孭鑊的房署公務員去驗完才行動呢?
其實見大廈公告, 管理處已經識得說, 已在去水井位置加入了 "漂丸"!


其實同帶口罩一樣, 政府未主動叫帶, 社會9成已經自己識得主動帶左先!
幸好香港普遍衛生習慣差極都有個基本, 尤其指原居生長的一代!
所以....叫做爆極都仲有限!

政府自大下, 源頭處理完全失敗而至多次輸入病毒,
也已經.....再講都係西郊論戲.....

但社會有批人, 始終係無腦+自我過強!
結果就係被某類行業的行為及活動下,
而成為社區大爆, 尤其係今次。

[ 本帖最後由 luckkong 於 2021-1-1 04:35 AM 編輯 ]



[隱藏]
其實, 今期識得玩驗喉, 我個評已經算醒目了, 叻左,
如果之前, 即疫情初至今, 早已懂得這玩法,
而又真的能夠活用, 願花資去做全港測污的話.....

根本已經不用浪費時間在被動+多餘的"全民檢疫"之上來loop,
好像現在, 只需政府自己 "主動" 先做第一個動作後,
"原來已經可以" 直接找出毒之所左!
(莫非班官用級專家, 真的今天才識咁玩?)  

然後已經可以即時收窄, target到目標,
全座要求強制檢驗, 其實也是實至名歸而不屬擾民!

唔希望再有下次, 但不幸有下次的話, 真係醒少少啦唔該!
我唔係有關專科, 如果我知原來直接驗污水都得的話,
那就一定會建議的吧.......
回想後話說, 好像是年頭news,
某國都已經講緊, 就是在污水樣本中找到.....

香港的專家+衛生局之腦?

是否又要一句, 算罷?



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]