• 瀏覽: 5,429
  • 回覆: 55
  • 分享: 3
+4




官司纏身的「黃絲」藝人王宗堯早前喺fb扮死狗求「懲罰」,話要支付龐大的律師費用喎。話口未完,王宗堯已泊到碼頭,成為「偽人」杜汶澤旗下「喱騷」收費平台,首位包薪藝人。王宗堯更識做轉發老闆的post,更留言稱:「不得不心存感激自己仲可以以一個香港人身份為傲。」搞咁多嘢,咪又係借周柏豪過橋呃Like啫。

話說身在台灣的杜汶澤見到王宗堯開Post周圍乞,於是就打俾杜太(田蕊妮),叫佢約宗堯,同佢傾下長期合作計劃,仲話希望會有人唔抵得,出高價爭喎。大佬呀,有人要就唔駛乞啦,結果佢老婆兩三下功夫就搞掂,杜汶澤噚日再貼出田蕊妮與王宗堯的合照,話:「各位觀眾我正式宣佈,王宗堯由今日開始,成為本台第一個包薪合約藝人!」仲話佢哋台以後靠晒王宗堯㖭!當然引來唔少「黃絲」留言支持話課金啦。


呢隻黃狗好自為之,杜汶澤有前科欠人酬勞!

新聞來源連結:
https://www.dotdotnews.com/a/202012/24/AP5fe4362be4b01a68464dd017.html



兩皇一后真人騷


笑L死


奸邪妖獸繼續藉媒體為禍香港。


[隱藏]
有時覺得D人活0係自己既世界入面真係好得意。
不台灣省發夢ARM 架LA。
食萊豬核食,日日有戰機飛黎飛去。


有自由??ARM 聽咪自由囉,唔ARM 聽就台都關左你。
就係咁自由



兩公婆自己都養唔掂,仲話包養人,真係餓死曱甴瘟臭屋。


插佢地啦


梗係要啦!
咁其他手足呢?
一人幾皮都要㗎



又話18號開台?開左去邊?  


[隱藏]
條友好似食咁軟飯等老婆養喎


藝人,都係揾食啫。反中都係藝人其中ㄧ個技藝!


LM等睇反面

PS : 低俗佬連幫過佢既都反得面有晒前科



班「黃C9奴才」快啲課金啦,我買定花生等睇又一個人生真精彩。

[ 本帖最後由 飛天盒仔 於 2020-12-24 03:20 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 兩生花 於 2020-12-24 03:09 PM 發表
兩公婆自己都養唔掂,仲話包養人,真係餓死曱甴瘟臭屋。
x2

佢兩公婆掂就話幫到人啫,本身都唔掂,王痴埋去咪仲死多個



[隱藏]
係咪真係有糧出架


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]