• 瀏覽: 1,182
  • 回覆: 19
  • 分享: 1
網民去年11月3日發起「七區行街」抗議警暴,其中在沙田大會堂外的「百步梯」, 14歲男生與其他示威者在「換裝」期間被警員截查,後在其背囊中搜出鎚仔及雷射筆等工具,被控管有攻擊性武器及管有物品意圖損壞財產罪。溫紹明署理主任裁判官今於沙田法院指被告作供時直率,盤問下亦沒動搖,其辯解有真實存在的可能性,遂判其無罪釋放。

溫官裁決時指,被告自辯時稱當日在匆忙間不小心拿了別人的背囊說法合理,因幾個背囊的顏色及款式均十分相似,控方又不能排除幾個背包是放在比較接近的位置。另在警方從背囊中搜出的逾20件物品中,沒有如身份證等能證明其屬於被告的東西,因而未能證明該些攻擊性武器是屬於被告的。且當日警方沒成功拘捕在場的所有人士,不能排除背囊真正的主人已逃脫。因此,溫官指被告的說法有可能是真的,判其兩罪罪脫。

辯方本欲申請訟費,惟溫官指出被告當日被捕時嘗試逃走,辯方隨即撤回申請。



又係佢,佢仲放生多過姓何果個,咁都無罪,好野

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 搜出鎚仔雷射筆-不排除攞錯背囊兩罪罪脫



與鳳凰同飛,必是俊鳥;與虎狼同行,必是猛獸!
你能走多遠,看你與誰同行!
何俊堯次次不相信警方放生, 但呢條溫紹明下下做埋辯方諗埋藉口放生


呢個温官仲跨,佢真係差不多次次都做埋辯方律師

[ 本帖最後由 boymeetsgirl 於 2020-12-10 05:06 PM 編輯 ]



係咪何俊堯轉任做排期官嘅任務


[隱藏]
何俊堯同呢條友比,簡直連尾燈都睇唔到
一山還有一山高 一官還有一官X




警察做多步,驗背囊裡面物品有無疑犯指模,咁就無藉口攞錯他人背囊。


不排除攞錯背囊兩罪罪脫 


法官兼任辯方律師替犯脫罪


都痴線嘅 換裝唔睇實自己袋?!


[隱藏]
假髮做埋影子辯方律師


黃狗法官,等比天收....


呢個案例……店!
運毒都可以冇罪



認啦認啦有換女女班仆街之前又話無


佢都係聽左林鄭既命令行事之嘛, 林鄭講左未成年既放生丫嘛! 你地都唔聽書!!


[隱藏]
接照佢咁講
d毒販比人捉到佢個袋有白粉
佢話拎錯袋都可以甩身架啦?



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]