• 瀏覽: 38,934
  • 回覆: 417
  • 分享: 10
+11
民主黨前立法會議員許智峯上月30日前往丹麥,他日前在Facebook宣布正式流亡,他與其家人今日(5日)已抵達英國倫敦。許智峯今日(5日)向《立場新



民主黨前立法會議員許智峯上月30日前往丹麥,他日前在Facebook宣布正式流亡,他與其家人今日(5日)已抵達英國倫敦。許智峯今日(5日)向《立場新聞》及《蘋果日報》證實,自己及其妻子、父母的銀行帳戶今日起被凍結,涉及最少兩間銀行及5個戶口,總金額涉及數百萬元存款,其中一間為滙豐銀行。許更指存款是他的畢生儲蓄。
為許智峯安排丹麥外訪行程的丹麥國會議員的 Thomas Rohden ,今日(5日)在 Twitter 亦有談及事件,形容事件離譜(outrageous),認為中共絕對沒有法律依據竊取許與其家人的積蓄。

哈哈, 林鄭自從上次滾水淥腳上京面聖之後, 返來之後整個政府都改弦易轍識得做嘢, 凍結戶口係要跟時間競賽, 稍為慢一慢弱智瘋就把所有存款都電匯走晒.
今日星期六出窩輪的高官都唔放假, 真係要畀個讚政府.

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/558061/許智峯流亡-流亡抵英國-許智峯-自己及家人銀行戶口被凍結



哇哇哇, 特區政府終於做番件似像的事情
哈哈哈, 睇佢點樣乞食啦



👏👏👏


冇人預許曱甴會咁小事都著草仲周維去唱衰香港喎


[隱藏]
應該仲有外國金主水喉射住喎,怕乜?


傳聞佢仲托咗眾籌的350萬水龍喎



弱智峯呢鑊嘢真係跑得了和尚跑不了廟.
我係做銀行副總裁[VP], 依家係要鬥快做銀行操作, 上網按幾個掣就可以轉帳, 政府今次快過弱智瘋, 真係前所未有的決策.
我相信政府今次係直接向銀行高層落柯打, 直接做嘢, 唔係出信去銀行拖幾日.



引用:
原帖由 cwilson1 於 2020-12-5 09:33 PM 發表
冇人預許曱甴會咁小事都著草仲周維去唱衰香港喎
加上黃癡及後庭,裡應外合。好值錢噶。



只要懷疑金錢來歷不明, 就有法律依據,咁當然歡迎當事人回港解釋清楚


提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
奸邪妖獸自然有許多無腦黃色大軍供養,何需畏懼帳戶被凍結?


估計眾籌的錢也在內


好明顯呢隻曱甴係作古仔呃小黃人課金


弱智瘋所犯的畸屎只係小事, 例如掟屎只係判罰守行為, 佢處心積慮著草, 一定係食咗大茶飯, 英國收留佢全家即係認同佢洗黑錢, 令英國人蒙羞.


弓起,弓起


[隱藏]
應該係許智峯手慢,定係政府手快呢?😆😆😆


主題標籤 #立法會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]