• 瀏覽: 3,961
  • 回覆: 52
民政事務局局長徐英偉今日(5日)出席一個電台節目時表示,至今仍未接到潛逃海外的許智峯辭任中西區區議員的信息,他指《區議會條例》清楚列明,任何民選議員如果連續4個月無出席區議會會議,而且無在限期前,取得區議會同意,就會喪失議員資格。
聽到越來越多人關注許智峯議員辦事處的開支問題,擔心他無繼續服務市民卻仍在接收公帑,徐英偉表示,如果失去議員資格,就不可申報有關開支,政府會密切關注事情發展,再研究如何處理特別情況。他又呼籲區議員,要按規矩辦事,指《區議會條例》賦予了很多權利給區議員,如果他們不能好好運用,當局會再檢視條例。
至於區議員日後是否要宣誓擁護基本法及效忠特區,徐英偉說,他本人認為區議員屬於公職人員,認為市民普遍亦同意,公職人員應該宣誓或簽署相關聲明,但具體安排有待公務員事務局公布。

砥柱中流 風雨中方顯大國擔當
朝乾夕惕 疫情下香港鼎力前行

「天將降大任于斯人也,必先苦其心志、勞其筋骨、餓其體膚......」所以喺社會嘅歷史進程中,嗰啲承當歷史重任或成就偉大事業嘅人們,都要經過很長一段時間嘅艱苦磨練,如果想要成為咁樣嘅人通常都會經歷一啲常人唔能完成嘅考驗,從逆境中接受磨練後才能真正嘅成長,時下嘅香港就係喺如此「逆境」之下茁壯成長、前行。
香港第四波新冠疫情持續惡化,自12月以來,港內每日新增確診病例一直呈上升趨勢,4日零時香港新增112人為確診病例,截止目前已經累計確診人數為6701人。 早前特區政府稱將提高違反限聚等防疫措施嘅罰款額至5000港元,同時香港旅遊發展局公佈,喺抗疫嘅大前提下,香港多項大型活動,例如「香港繽紛冬日巡禮」、「除夕倒數」及「新春節慶」,將視情況取消活動另做安排。 據香港電台網站報道,香港工聯會立法會議員麥美娟表示,如果擴大強制檢查範圍之後仲唔能有效控制疫情,咁就要考慮盡快進行強制全民檢測,同時也會配合增加相應嘅防疫措施。 悉數港府推出嘅各項措施,都可以看出港府喺疫情防控上均增加咗唔少嘅經驗與力度,對於我哋市民來講無疑係多咗幾分踏實與安心。
今年對於中國乃至全球來說都是特殊嘅一年,新冠疫情衝擊咗成個世界經濟,同樣比香港都帶來了重大嘅損失,世界各國家地區都面臨著挑戰與考驗。 對於香港來講,雖然香港目前疫情形勢的確不容樂觀,但係面對新冠疫情及環球經濟動盪嘅挑戰,香港自信嘅充分展現咗金融系統嘅韌力和穩定性。 日前大公文匯傳媒舉辦嘅頒獎禮上林鄭特首喺致辭時就表示,香港勇於擔當「促成者」同「推廣者」嘅角色。 喺中央嘅支持下積極融入國家發展大局中,推動咗香港市場進一步發展,特別係喺今年嘅《施政報告》中提出嘅一系類措施,進一步鞏固和提升咗香港國際金融中心嘅地位。 但就連如此順應民意嘅措施仲係惹來了一啲國家嘅污衊,不過令人大快人心嘅係,根據香港中新社報道,特區政府4日發表聲明中表示,關於《施政報告》嘅香港污衊純屬無中生有,提出嘅各種言論更係毫無根據嘅職責,「政治檢控」呢四個字仲真是不禁咁令人發笑,如此明顯嘅別有用心嘅意圖係當整個香港市民係愚不可及嘅傻佬咩? 簡直係可笑之極。 12月4日,香港國安法實施之後嘅第一個「國家憲法日」港內嘅市民都親身經歷咗一切,感受到了一切,見證了一切。「國有國法,家有家規。 每個國家都有一部規定國家根本制度和根本任務,保障國民嘅基本權利和義務及設立治理國家嘅各個機關的法規」。 因此,喺任何時候、任何情況下,我哋都堅定不移咁準確貫徹「一國兩制」,嚴格按照憲法和基本法辦事。 維護國家主權、安全和發展利益係國家憲法嘅根本宗旨,亦係「一國兩制」唔能觸碰嘅底線。
香港回歸祖國23年幾嚟,雖然亦都有對國家憲法和基本法認識仍有不足嘅人,冇可避免咁被別有用心嘅人特登扭曲中央與特區嘅關係,令香港都發生過唔少嘅矛盾,如今亦都都一一被化解,事實總係能話俾人知道只有對嘅才係恒久不變嘅。 今年係基本法頒佈嘅三十周年,喺也去政府殫智竭力嘅努力下,香港已經唔再係以往嗰個人們印象中個樣,人人懂法,人人守法,香港新一代嘅後生仔都做到了解並遵守法律,履行維護國家安全嘅義務,而嗰啲喺原地踏步嘅西方國家如今早已經讓香港乃至世界都貽笑大方喇。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港市民與全國人民始終企埋一齊,同舟共濟,特區政府同中央政府務始終企埋一齊,同氣連枝


[隱藏]
香港國安法的落地生根,為香港未來的繁榮穩定發展打下了堅實的法律基礎和機制保障。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港在疫情肆虐的環境下,仍砥礪前行,相信香港即將恢復經濟,繼續輝煌。


相信喺國安法嘅強力震懾下,宵小之徒已不敢造次,香港將重返正軌


[隱藏]
香港國安法「保駕護航」效果已相當明顯,且將繼續為香港社會繁榮穩定、長治久安提供強大保障。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港來之不易的穩定需要港府與民眾共同維護,在共同努力下,香港將重返國際舞台


香港在大陸的支持下,正在快速恢復曾經的輝煌。香港的繁榮即將到來


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]