• 瀏覽: 3,386
  • 回覆: 5
  • 分享: 1
+9
渠務署河道骯髒充滿病毒細菌。根本就是隱形傳播鏈媒介源頭。但竟然沒人提,林鄭隻字不提埋沒良知。連立法會議員也隻字不提!

林鄭施政正係識斬腳趾,叫人做檢測,入境檢疫,社交距離,口罩。
如果係有用,就唔會返發啦。
就算真係做晒檢測都可以返發,亦可以是驗兩次才驗出陽性。

事實是病毒可經食物,污染的病毒魚落口落肚,做成體內病毒量高的腸病毒。

呢條友是隱形播毒王。5至6點專在渠務署渠道(屯門河)釣魚然後離開播毒。朝早7至8點亦有。這處與大排污渠口只相隔一架小巴距離。而且渠口一左一右,排廢水黑水乜都有。但日日來此地釣魚玩水,甚至用河水洗手,離開拍屁股往屯門方向播毒。

這只是屯門河冰山一角,想想仲有啟德河,悟桐河,大埔河等。

點解新聞唔報導呢D病毒傳播媒介。只一味報導迫人做檢測。





[ 本帖最後由 artumfa 於 2020-12-3 09:06 PM 編輯 ]



今日早上又有啦,釣魚不戴口罩,再用帶病毒細菌滿油污的河水洗手。
西鐵站最污槽,滿河一patpat屎的污泥,仲竟然西鐵站隔離釣魚,有人戴埋個膠盆去釣魚。隻鞋踩晒屎拍屁股離場再播毒。
摸完河水再播毒。





[ 本帖最後由 artumfa 於 2020-12-7 04:33 AM 編輯 ]



人地釣又冇話食!


唔係貼個牌話唔比釣就得,D人係要走入去你欄到咩?要求全部河邊加電網,電L死入侵者


[隱藏]
重有河邊,海邊放生,捉到佢放每條罰$1500或坐監,舉報收返$500一條,世界可能會美好D


應該立法禁止釣魚


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]