• 瀏覽: 1,944
  • 回覆: 18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
同癲佬冇得deal係因為癲佬唔識計算自己嘅利益,連自己都呃埋,只係一味打對手。拜登對華強硬係必然,但只要佢會考慮本身利益,就點都會有轉灣嘅餘地。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 佛肥 於 2020-12-2 09:55 PM 發表

5親就怕佢做帶頭者玩制裁報仇
經濟制裁就梗,但起碼唔會輕易在香港輸出顏色革命。中國尚算克制,否則可以退出核不擴散條約,不承諾不首先使用核武,或不排除對台使用核武等反制措施,可以越玩越大。前提係你要對方係正常人,先有得玩。



拜登多數都會延續特朗普所有打壓中國既政策,同時修補同盟友既關系,到時中國壓力會更大


引用:
原帖由 佛肥 於 2-12-2020 21:26 發表
如果短期真的研究到疫苗又掂又冇副作用 實聯合歐洲制裁中國 扙就5會打架啦因有核彈
首先要確保中國疫苗高效可靠,再保持社會穩定,經濟活動順暢,其他問題容後再說!



受到西方全權統治世界,維持秩序,西方白人才會心滿意足,否則你們都是錯誤的。不過這也不是重點,問題是西方人會對異族施加重壓,逼死那些不被西方高等白人認同的物種和文化,既然如此,只有白人的後代會安安全全地一直繁衍下去,其他種族在白人社會中生存需要接受更多挑戰,例如種族歧視,文化歧視,膚色歧視等等。這個世界就沒有單純的共融,大家會互相排斥對自己的有害的東西。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
受到西方全權統治世界,維持秩序,西方白人才會心滿意足,否則你們都是錯誤的。不過這也不是重點,問題是西方人會對異族施加重壓,逼死那些不被西方高等白人認同的物種和文化,既然如此,只有白人的後代會安安全全地一直繁衍下去,其他種族在白人社會中生存需要接受更多挑戰,例如種族歧視、文化歧視、膚色歧視等等。這個世界就沒有單純的共融,大家會互相排斥對自己的有害的東西,還會堅持自己的信念,那怕是殺害其他人。

[ 本帖最後由 rtrtrt2006 於 2020-12-3 06:46 AM 編輯 ]



美國的政治正確
從來都冇親中呢個選項
只有嚴重針對 和更嚴重針對 分別



美國總統取向無所謂.
美國政策持續性先關事.
一時一樣只會一事無成.


侵粉仲有七千萬. 拜登果邊果班只係因為反侵而團結, 唔等於buy 佢. 究竟拜登下屆有無得做, 都好難講.



侵侵話同習總係好朋友,咁侵侵係咪親中?


[隱藏]
殺左150萬人,美國死30萬人,白皮膚拜登會親黃皮膚殺人犯? 有邊個信呀?


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]