• 瀏覽: 3,346
  • 回覆: 24
「香港故事」成員李宇軒等12名港人,在今年8月擬從本港偷渡往台灣時,被廣東海警截獲,隨後被扣押在深圳市鹽田區看守所。深圳市公安局鹽田分局日前表示,案件偵查終結,依法移送鹽田區檢察院審查起訴。學生組織「賢學思政」晚上在多個地點擺設街站,呼籲市民關注事件。在街站完結時,4名「賢學思政」成員及3名市民被捕。

「賢學思政」晚上聯同鄒家成及區議員岑敖暉等人,分別在旺角、銅鑼灣及元朗西鐵站擺設街站,各區亦設有放映會呼籲市民關注12港人事件。晚上9時許,「賢學思政」在社交媒體發文指,「賢學思政」4名成員及3名街坊於放映會街站後,前往郵局寄信途中,於旺角廣華街被警方以「非法集結」罪名拘捕,已登上警車,預計將會被送往旺角警署。



文匯報今朝早先 "起底「賢學思政」",  我都話你地黃左啦, 要小心啦, 話口都未完就比人拉左.


新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1437359/即時-港聞-潛逃台灣-7人參與街站後被捕-包括賢學思政4成員



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
真係恭喜晒😂😂


依家要關注佢哋先定12暪逃?


漢奸黃狗阻頭阻勢搞搞震,買定棺材等比人秋後算帳


[隱藏]
我就只會關注 「逃台五條煙」,12瞞逃都有消息,知道係邊,但 5條煙 就只知去咗台灣,之後就「音訊全無」,大家話喇,係咪應該先關注 5條煙 先呢!


國安大法好 .


咁高興


正呀, 拉9佢地就岩了


引用:
原帖由 siuhung 於 2020-11-30 11:14 PM 發表
我就只會關注 「逃台五條煙」,12瞞逃都有消息,知道係邊,但 5條煙 就只知去咗台灣,之後就「音訊全無」,大家話喇,係咪應該先關注 5條煙 先呢!
正是。佢哋不如關心下去咗臺灣的曱甴好過。



[隱藏]
齊上齊落,手足倉底見!


要威唔駛代價係on9想法


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
又開個新牌頭諗住搞眾籌呃下智將黃絲錢呀
呢個遊戲好似已經水尾



引用:
原帖由 chatjai 於 2020-12-1 12:38 AM 發表
齊上齊落,手足倉底見!
不如叫手足和合石見la!



[隱藏]
7隻死曱甴幾時約埋一齊去釣魚


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]