• 瀏覽: 2,234
  • 回覆: 26
+4
中國外交部發言人趙立堅在社交平台以一張合成圖片,譴責澳洲國防軍在阿富汗犯下戰爭罪行。澳洲總理莫理遜點名批評趙立堅做法冒犯澳洲人,令人震驚並要求中方道歉。

外交部發言人趙立堅在他的官方Twitter帳戶發文,譴責澳洲軍人殺害阿富汗平民及囚犯,並配上一張電腦合成圖片,顯示一名澳洲軍人用刀架在一名兒童的頸上。澳洲總理莫理遜嚴詞批評這張合成圖片令人非常反感,冒犯所有澳洲人。

澳洲總理莫理遜表示:「帖文令人非常震驚,基於任何理由都無法合理化,中國政府完全應該為帖文感到羞愧,這令他們被世人看不起。」

莫理遜稱正要求中國政府就事件道歉,並已要求Twitter盡快移除有關貼文。澳洲廣播公司表示,澳洲外交部已就事件通知中國駐澳大使。

在北京,外交部則批評指,澳洲對事件的反應不成熟而且不理智。

外交部發言人華春瑩指出:「澳方對我同事(趙立堅)的個人推文反應如此強烈,是想說明澳洲有軍人冷酷地殺害阿富汗無辜平民有理,但有人譴責這種冷酷罪行,反而無理了嗎?澳洲有軍人犯下如此殘暴的罪行,澳洲政府是不是應該感到羞愧?」

外交部又稱,相關的合成圖片只是一幅不知來源的網絡圖片,但認為這反映很多人對澳洲軍人的罪行感憤慨。

澳洲國防軍調查報告早前揭發19名現役或前澳洲國防軍士兵,派駐阿富汗期間,非法殺害39名囚犯或平民。隨後澳洲國防軍又指有13名士兵面臨被解除職務。



中國外交部指責你澳洲軍人在阿富汗犯下如此殘暴的罪行,澳洲政府是不是應該感到羞愧?」什麼是戰爭罪行呀袋鼠總統

新聞來源連結:
http://news.tvb.com/world/5fc4cde334b0318c42e02e49/趙立堅譴責澳洲國防軍犯戰爭罪行-莫理遜促中方就合成照道歉



飯要一口一口食
係道歉都係澳洲向阿富汗及世界道歉先啦,殺人的唔洗道歉?反而指駡澳洲殺戰俘的道歉?


莫里森你儍咗呀?



道你老味


又話言論自由嘅又突然消失咗啊? 莫理仲唔去跪下你個契哥特朗普叫你個特朗普出下聲吖嘛你搖下條尾特朗普可能會理你嘅

[ 本帖最後由 豆芽生 於 2020-11-30 09:47 PM 編輯 ]



[隱藏]
拿拿林道歉啦,如果唔係澳洲又搵d 阿富汗平民黎出氣架啦。😎

以前就種族滅殺原住民,依家就玩屠殺老少。
簡直係手足偶像。

[ 本帖最後由 徐庶 於 2020-11-30 09:54 PM 編輯 ]



中方應該制裁袋鼠,咁多野講。


澳洲軍人兇殘成性


言論自由喎, 西人. 🙄🙄🙄


莫里森醜醜,無恥
佢由頭到尾
都冇否認澳軍人濫殺囚犯犯
仲夠膽聲大夾惡凶人,離哂譜



[隱藏]
呢個係我自由,吹呀,你地成日講自由啦。
既然係咁,法國廢柴總統都要道歉啦



莫里森你真係好無恥,亦太自大,抵中國制裁玩死你澳洲!




澳洲有個咁無恥的總理影衰晒!



發一張圖比澳洲特種兵殺平民更大罪嗎?



支持罷買澳洲貨,杯葛可恥的澳洲!


引用:
原帖由 ax7ax 於 2020-11-30 10:48 PM 發表
呢個係我自由,吹呀,你地成日講自由啦。
既然係咁,法國廢柴總統都要道歉啦
馬克龍敢同特朗鬥手力,敢做返自己法國人,呢隻澳洲美9邊入流呀!



[隱藏]
對別人就無言論自由嗎?
有話錯你班白皮豬咩?
日日當人其他種族係奴隸種族岐視就識,只會對非我族類當羊咁劏!
鄉下鬼食羊屎啦!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]