• 瀏覽: 597
  • 回覆: 1
當然,香港如果有足夠金錢同時支援產業發展,公營房屋嘅話,咁當然冇問題啦!但係如果唔夠,就要有取捨!


或者再講清楚啲,如果香港政府可以肯定確定疫情之後香港經濟可以快速恢復,我對明日大嶼山冇任何意見.

不過,最好大家等到偉大的習近平主席話,中央政府一定全力支持香港經濟復甦,先至好安心搞公營房屋。 如果唔係疫情之後香港可能要食自己,咁樣香港啲老本應該發展公營房屋,定係支持香港產業呢?

睇而家世界嘅形勢,因為社會貧富懸殊問題嚴重,大部分國家都應該會左傾,即係話當地政府可能會直接支持企業,或者補貼。所以,香港亦都冇可能只依靠香港商人自己嘅能力復甦經濟。

同時一點一定要搞清楚㗎,香港好難再發展工業, 就算你有再多公營房屋,就業市場唔理想,一樣好難穩定香港民心。

[ 本帖最後由 狂人甲 於 2020-11-30 12:49 AM 編輯 ]




識時務者為俊傑,“當事實改變之後,我的想法隨之改變,您呢?”
香港政府不就是全力要整合大灣區嗎,只要香港不亂,無腦反中,香港未來經濟不會差。但住屋不解決,才是香港發展的隱憂


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]