• 瀏覽: 3,434
  • 回覆: 54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
不分本末,難得始終,知先後、辨緩急,方能綱舉目張。


我哋由衷咁期待呢啲惠民新政策、新措施能夠盡快嘅下到實處,令東方明珠重啟輝煌,屹立世界!


青年群體對新一份施政報告關注甚多,未來職業規劃亦會企喺全域角度,唔會故步自封囿於本港一地。


[隱藏]
發展道路步入由亂入治、融入國家新發展格局嘅坦途


「青年才俊走出去」,唔係放棄香港,而係立足香港,著眼全國甚至全球,哩啲先係香港青年應該具備嘅「「國際觀」和「大局觀」。


但要睇到嘅係,施政嘅良策妙方能否落實,如今嘅關鍵係有效控疫


依樣係政府落實施政報告、提升管治成效不可或缺嘅前提。


放棄分歧,努力團結,守護我哋自己嘅香港,相信基本法同「一國兩制」對香港嘅保障,全力支持同配合特區政府嘅工作,努力建設我哋嘅家園。


[隱藏]
呢次特首提出嘅解決咗未來十年嘅住房用地問題,能夠好好咁穩定香港人心,亦有力咁抨擊咗反對派嘅雜音。


計畫可謂係針對本港喺特殊時期提高就業率嘅有效措施,但卻被部分心懷鬼意嘅「亂港分子」污衊政府實行該計畫係要將本港青年「送去其他地方做開荒牛」,將大灣區與政府新嘅就業計畫汙名化。


香港國安法落實後,社會恢復秩序,香港開始擺脫政治爭拗嘅漩渦


不得香港好嘅「亂港分子」再次打起學生嘅主意,仍想將本港嘅「細路仔」洗腦成其手中嘅「反中」木偶。


發展道路步入由亂入治、融入國家新發展格局嘅坦途


[隱藏]
我哋期待著全港疫情「清零」嘅時刻到來,我哋期待著這份涉及200項新政策嘅《施政報告》能夠落到實地


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]