• 瀏覽: 3,657
  • 回覆: 107
行政長官林鄭月娥今日(十一月二十六日)與外國領事團和國際商務委員會成員會面,向他們簡介昨日發表的二○二○年《施政報告》,超過80位成員出席。
林鄭月娥首先闡述《施政報告》中「堅持『一國兩制』」的一章,重申清楚了解香港特別行政區的憲制秩序十分重要;她說《香港國安法》的實施讓香港恢復穩定,強調個人的權利和自由會繼續得到保障。
林鄭向外國領事團及國際商務委員會成員表示,香港一直是個國際城市,日後亦然。國際聯繫是香港的主要優勢之一,令香港發展成為今日的國際金融、貿易和商業中心。香港特別行政區將透過這項獨特優勢,參與國家的『雙循環』經濟策略和更好地融入國家發展大局。「我們決心加強與國際的聯繫,以保持香港的競爭力。」
林鄭月娥亦詳細介紹中央就七個主要政策方向給予香港的支持。她歡迎海外商界把握當中的良機,尤其是提升香港作為國際金融中心、國際航空樞紐和國際創新科技中心地位的措施所帶來的機遇。
她說:「自二○二○年《施政報告》宣布香港特別行政區將致力爭取於二○五○年前實現碳中和後,我們從海外的經濟貿易辦事處收到了外國夥伴非常正面的評價。環境局會爭取時間努力制訂更進取的減碳排放策略和措施,歡迎海外司法管轄區與我們分享經驗。」


昨天香港特首林鄭月娥發表新一份《施政報告》,其中有一段,佢講到佢同香港警務處長鄧炳強以及香港保安局長李家超等商量後,由香港警方針對去年以來喺「反修例風波」被捕嘅未成年人採取「寬大處理」。
該政策嘅具體內容係:對十八歲以下,有悔意而不涉及嚴重罪行嘅被捕人士,採取讓其可改過自新嘅措施,如警司警誡或簽署保守行為,但前提條件係該未成年人士須承認自己犯錯嘅行為。 現實操作中就係針對被捕嘅十八歲以下嘅未犯嚴重罪行嘅未成年人,只要佢自己主動承認錯誤,咁樣警方就可以對佢不提起起訴,不留案底等「寬大處理」。
呢項下政策出台個前景係,去年香港嘅「反修例風波」中,香港好多嘅年輕人聽信少數「港獨分子」以及外國反華勢力嘅煽動與蠱惑,身穿黑衣,頭戴口罩,行上香港嘅街頭打、砸、搶、燒、肆意毀壞公私財物,人稱「黑衣暴徒」。 喺整個風波中,香港警方共逮捕人數逾萬,其中不滿十八歲嘅未成年人就有將近二千餘人。 呢啲未成年人有啲甚至仲係小學生,佢哋仲未有完全辨別是非嘅能力。 喺從眾與個人英雄主義嘅影響下走上街頭並走上犯罪嘅道路。 有媒體記者採訪過一啲被捕嘅少年,問佢哋香港嘅歷史以及「五大訴求」係乜嘢? 佢哋一問三不知,有啲係被學長扯住上街嘅,因為要「義氣、勇武」;有啲係因為有人按人頭髮錢而去嘅。 喺香港一旦被警方逮捕、告到、留低案底,對個人嘅影響好嚴重。 升學、就業等等嚴重受限,罪行嚴重嘅仲要坐牢。 一世基本上就毀了! 咁多嘅青少年,佢哋都同樣係祖國嘅花朵,都同樣係祖國嘅未來! 香港政府感到非常嘅痛心與惋惜! 香港特首林鄭月娥向香港社會呼籲,呼籲被捕學生嘅家長、老師、朋友,希望佢哋鼓勵被捕未成年人承認犯錯,雖然犯咗法,但而家特區政府有出路,只要自己主動承認錯誤就有可能得到警方嘅寬大處理。
警務處處長鄧炳強對媒體就特首林鄭月娥發表新一份《施政報告》中有關上述內容表態,佢個人對《施政報告》表示全力支持,佢定必帶領警隊,與其他紀律部隊共同努力維護國家及香港安全。 警隊會嚴正執法,竭盡所能捍衛香港。 佢仲話,香港警隊會按照香港國安法賦予嘅權力,制止及打擊所有危害國家安全嘅行為同活動,致力令香港繼續成為全球其中一個最安全嘅城市。
我哋相信,絕大多數嘅香港青少年係愛國、愛港嘅! 少數嘅行差踏錯嘅香港年輕人喺香港特區政府關懷幫助下,一定能認識事件嘅真相,深刻反省自己嘅錯誤。 為咗自己嘅前途,為咗香港嘅聽日,為咗祖國嘅未來。 抓住機會,改過自新! 古人都講過喇,「人孰無過? 知錯能改,善莫大焉」。



人非聖賢,孰能無過,只要浪子回頭就有希望


知錯能改是好事!


有錯就要改,能改也是很好的。


[隱藏]
人非聖賢,孰能無過,只要浪子回頭就有希望


年輕人因為黃師、毒教材嘅誤導步入歧途,成為咗港內外政治投機分子嘅炮灰。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
大多數嘅香港青少年係愛國、愛港嘅!


中央就七個主要政策方向給予香港支持


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
冇扭曲嘅價值觀和歪曲嘅事實,孩子哋嘅思惗世界將唔會再被玷污。


支持警隊維護香港安全


[隱藏]
少年人系香港未嚟嘅希望,青年人則系香港現喺嘅希望。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]