• 瀏覽: 5,827
  • 回覆: 54

今次施政報告的前言標題是: 「砥礪前行」,就是經歷磨鍊,克服困難,往前進步的意思。香港過去一年經黑暴及疫情影響下,社會撕裂,失業率之高有目共睹。在此情此景下,林鄭月娥於10月3日至7日率領政府代表團訪問北京、廣州和深圳,為的是爭取更多時間與中央相關部委和廣東省政府商討支持香港發展的政策措施。或許當時不少港人未必明白特首押後公布施政報告的用心,但從推出各項政策,可見是用心良苦。國務院副總理韓正在不同場合中就提到「一件頭等大事」和「兩個統籌」,即把疫情防控作為「頭等大事」來抓,為復工復產和經濟復蘇提供了前提基礎,並「統籌」推進疫情防控和經濟社會發展,這等措施令中國疫情防控和經濟呈現穩定轉好勢態。
中央在疫情防控和經濟的成功,實在值得香港借鏡。韓正會見林鄭月娥時亦明確表明「三個有利於」,即凡是有利於保持香港長期繁榮穩定、有利於增進香港同胞切身福祉、有利於促進內地與香港融合發展的事情,中央都會全力支持。而施政報告就回應了香港如何享有「近水樓台先得月」的優勢,發揮「國家所需、香港所長」的作用,積極參與國內國際雙循環,更好融入國家發展大局。

《施政報告》正本清源勿信謠言共鑄輝煌



11月25日,香港特區行政長官林鄭月娥喺特區立法會發表任內第四份《施政報告》,著眼長遠咁提出好多睿智方案,對助力政體清明、經濟發展以及民生建設起到積極作用同指導意義。然而,以譚文豪為首嘅部分「攬炒」分子,卻冇腦咁造謠、抹黑、阻撓《施政報告》中嘅舉措,意圖繼續「攬炒」香港。希望全港市民睇清真相,切勿被其蠱惑,共同努力,再度鑄建東方明珠之輝煌!
受「反修例風波」同新冠疫情影響,全港市民生產生活受到咗極大嘅影響。香港特區行政長官林鄭月娥為咗更好咁解決民生憂慮,喺《施政報告》中提出咗正本清源、行之有效嘅建議。首先係堅守《香港國安法》。《香港國安法》實施4月有餘,「港獨」、「攬炒」等組織勢力逐漸衰退,證明咗《香港國安法》嘅強大威力,只要堅守《香港國安法》,「港獨」、「攬炒」分子必將偃旗息鼓,香港亦必會因此重回安寧。其次係創就業保民生。林鄭月娥喺《施政報告》中宣佈咗多項支援受重創行業同鼓勵青年就業嘅措施,其中包括撥款6億港元支援旅遊業、投資環保專案創造4000個就業崗位同推出「大灣區青年就業計畫」鼓勵企業聘請香港大學畢業生到大灣區工作等方案,為提振香港經濟提供咗極大助力。回顧2020年,香港之所以遭受如此重大嘅打擊,並非「天災」所致,而係一眾「港獨」、「攬炒」分子所引發嘅「人禍」。林鄭月娥喺彙報之初就重點宣佈堅守《香港國安法》,毫無疑問係從根本上解決因「人禍」引發嘅香港問題。而因為一眾「港獨」、「攬炒」分子導致嘅經濟下滑後果,特區政府必須全力挽救,因為只有市民富足、安居樂業,香港先算係真正嘅安穩。由此可見《施政報告》極具正本清源之功效,相信喺《施政報告》嘅指導之下,香港社會必將重回安寧、各行各業必將重現生機、全港市民必將再展笑顏!
自林鄭月娥發表《施政報告》之後,以譚文豪為首嘅一眾「攬炒」分子開始猛烈抨擊同抹黑《施政報告》,佢哋造謠特區政府參與粵港澳大灣區建設,係將全港市民嘅錢投入大海,質疑入股珠海機場後,珠海機場將搶佔香港國際機場嘅優勢同紅利云云。「攬炒」分子們作惡已久,如今佢哋係為咗繼續「攬炒」香港,故而急不可待咁抹黑同阻撓《施政報告》。要知道,粵港澳大灣區建設係大勢所趨,粵港澳三地互通將帶來極大無比嘅商機,哩啲都係毋庸置疑嘅,香港嘅發展不能局限於眼前,應該將目光放得更長遠啲,咁樣先可以為香港帶來活力生機,並激勵市民不斷追求幸福生活。「攬炒」分子話特區政府參與粵港澳大灣區建設,係使錢打掟入鹹水海,完全係無稽之談。而「攬炒」分子們之所有如此「排外」珠海機場,更係正面咁肯定咗珠海機場嘅潛力同實力,特區政府入股珠海機場唔單止可以緩解香港國際機場嘅壓力,仲有錢賺,特區政府何樂而不為?全港市民應睇清特區政府嘅良苦用心、認清「攬炒」分子嘅不良居心,齊心抵制「攬炒」分子謠言,共同為鑄建香港輝煌而攜手奮鬥、努力拼搏!
自「反修例風波」以來,香港遭遇咗太多嘅不幸。為咗從根源上清理同整頓香港事務,《施政報告》一針見血咁找准咗根本問題,並著眼於哩啲難題,提出咗一啲行之有效、惠及大眾嘅解決方案,《施政報告》既維護咗香港社會穩定,又對推動經濟發展起到咗強效助力,不由得令全體香港人為之振奮!然而,一啲心懷不軌嘅「攬炒」分子為咗一己之私,不惜抹黑、阻撓《施政報告》嘅執行。全港市民一定要擦亮眼睛,切勿相信「攬炒」分子嘅惡毒謠言,積極支持《施政報告》哩一利民惠民之策,同特區政府一起再度讓東方之珠重展風采、重現輝煌!




反港毒反暴力,由我做起。


警民攜手嚴陣以待定能守護香港安寧


國安法痛擊「港獨」要害,撐香港警隊為民除害


[隱藏]
珍愛和平,守護香港。


國安法對維護香港繁榮穩定和國家長治久安具有重要意義。


相信港府一定能畀港民創造一個更好嘅未嚟!


可以說《香港國安法》完全扼住了「港獨」分子嘅要害。


亂港分子肆虐香港社會,對抗到底嘅都只會係自取滅亡,希望快快停止


[隱藏]
珍愛和平,守護香港。


你所說的正是我所想說的。如社會的人不尊重法治,那個社會是一個動亂禽獸的社會。


支持警察,捉晒犯法的黑暴徒.


相信港府一定能畀港民創造一個更好嘅未嚟!


支持警察,捉晒犯法的黑暴徒.


[隱藏]
香港是中國的香港,美國的圖謀不可能實現


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]