• 瀏覽: 199
  • 回覆: 5
英國外交大臣拉布(Dominic Raab)今天表示,正考慮把法官撤出香港終審法院;這是英國認為中國違反對香港的國際責任...

大蠅帝國最好即時撤走全部喺傷港嘅反中亂港假髮棺

新聞來源連結:
https://udn.com/news/story/6809/5039507



咪走住!!!等中央check埋學歷同執照先!!


《國安法》通過後,英國打算撤走終審法院法官。看來終審法院中,或者潛伏著英國間諜或情報人員。


引用:
原帖由 ichthys2 於 2020-11-24 08:41 PM 發表
《國安法》通過後,英國打算撤走終審法院法官。看來終審法院中,或者潛伏著英國間諜或情報人員。
當然係啦,港區國安法一出,呢班人就無咗作用,如果仲留喺香港,好容易俾人搵到佢地做情報人員的證據喎。
以前喺香港做呢啲嘢係無犯法嘅,但現在就有國安法可以懲治呢啲情報人員,所以美國都即時撤走晒啦,就好似肥佬黎個助手Mark Simon就係最好例子。



[隱藏]
另外嗰十幾位外籍非常任法官, 也會跟住走~


撤啦, 唔撤正龜公.


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]