• 瀏覽: 5,848
  • 回覆: 53


大公文匯全媒體報道:被外界批評是「黃法官」,更在以往審理修例風波相關黑暴案時,多次批評警員證人誇大供詞、不可信,並裁定案中被告襲警或阻差辦公等罪名不成立的裁判官林子勤。早前就一名男子涉參與去年6月12日金鐘非法集結案,僅輕判監禁兩星期,又駁回律政司的刑期覆核申請。法官認為原審裁判官林子勤將被告與較暴力示威者的情況分開考慮,是「錯到無可再錯」,遂改判被告監禁7個月,稍後將再以書面判詞解釋理由。


法官助暴遭平調「眾志」伏法振人心



11月23日,曾多次為「黑暴」分子徇私量刑嘅法官林子勤被上訴庭批評「判案離譜,錯到不能再錯」,並平調至淫褻物品審裁處擔任主審裁判官。同日,前香港眾志秘書長黃之鋒、前成員周庭及前主席林朗彥受審認罪,等待下禮拜三上庭判刑。哩兩起消息一出,不由令人為之振奮,因為裹班作惡多端嘅惡棍,現在被一一懲處,充分證明咗香港正重回正軌、重現生機!
據大公報24日新聞報導,曾數次包庇「黑暴」分子,並以諸多藉口理由為「黑暴」分子脫罪及爭取輕度量刑嘅法官林子勤,尋日被上訴庭公開批評和質疑其審案嘅公正性與專業性,並平掉至淫褻物品審裁處,唔再俾佢負責審理涉「黑暴」相關重大案件。林子勤被上訴庭公開批評以及調任一事,透露出香港司法界唔再容忍任何以公謀私、縱容「黑暴」嘅司法界敗類,而林子勤正係司法界掃除害群之馬所打響嘅第一槍。林子勤被平調,睇似只係一次法院內部嘅人事調動,並且林子勤嘅職位亦並未降低,對林子勤嚟講睇似係無關痛癢。然而事情卻並非如此,通過上訴庭對林子勤嘅公開批評,以及調動到嘅部門,都可以睇出,林子勤已經不再被司法界所信任和重用,其個人前途已經到頭。而自「反修例風波」以嚟,正係因為有林子勤哩樣濫用職權,蓄意幫助「黑暴」分子脫罪和從輕量刑嘅司法界敗類,才助長咗「黑暴」分子嘅僥倖心理和囂張氣焰。佢唔單止玷污咗香港司法神聖、更背叛咗自己職業嘅尊嚴權威。所有司法界同仁應當林子勤為戒,切勿重蹈其覆轍、一錯再錯,否則終將遭受懲治,唔單止前途盡失,仲落得個遺臭萬年!
自尋日下午開始,前香港眾志成員黃之鋒、周庭、林朗彥三人認罪嘅消息鋪天蓋地地喺各大新聞媒體和社交平臺瘋狂傳播,引發咗各界嘅極大關注。香港眾志組織喺香港肆意「攬炒」,作惡已久,如今香港眾志嘅三名核心人物黃之鋒、周庭、林朗彥認罪伏法,可謂令人大快人心。黃之鋒、周庭、林朗彥當庭認罪為何如此令人振奮人心?原因有好多,首先係以黃之鋒為首嘅香港眾志組織臭名昭著,製造咗無數影響巨大嘅非法示威集會活動,造成咗全港以致全國範圍內嘅惡劣不良影響。其次係三人認罪意義非凡,黃之鋒、周庭、林朗彥三人認罪不僅僅係其個人行為,更標誌著所有嘅「港獨」分子其所作所為均會受到港府嘅依法嚴厲追討。此次黃之鋒等三人受審伏法,唔單止震懾住咗一眾心懷不軌妄想搞「港獨」嘅人士,更為令香港社會重回安穩有序起到咗極為有效嘅正面影響。呼籲裹班居心叵測者,睇清「眾志」伏法三人嘅下場,及時懸崖勒馬,若知法犯法,必將遭受重罰!
2020年11月,繼立法會「拉布」四議員被依法DQ之後,又出現咗助暴法官林子勤被公開批評處置、前「眾志」核心成員黃之鋒、周庭等人受審認罪等喜訊,可謂振奮人心!相信喺不久嘅將來,港府將攜手全港市民,共同努力,剷除所有嘅司法敗類,掃清所有嘅「港獨」分子,以早日令香港重現法治清明、社會繁榮安定!




香港有能力控制局面,穩定社會治安,恢復經濟發展。


香港嘅穩定系民心所向,停止暴力活動,恢復正常秩序


港府應該盡快制定法律,讓亂港分子們惶惶不可終日。


[隱藏]
央港齊心為民、為港、為國,群策群力保民生、護民意、恤民情


魚兒的眼睛圓圓的、大大的,炯炯有神。魚兒的身體扁扁的,上面有很多漂亮的魚鱗。小魚的尾巴薄薄的、軟軟的,就像蟬翼一樣!小魚遊動起來,它的尾巴徐徐飄動就像一朵朵白云。


把握青春,就是將這份美麗獻給偉大的世界,這樣才會無限延長,才能體現出它寶貴的價值。


亂港嘅人必將受到制裁


既然出台了香港國安法,任何人唔遵守都會受到法律嘅制裁!港府必須要主持正義!


[隱藏]
亂港嘅人喺疫情嚴重期間還做出咁嘅事情,必將受到制裁希望港府一定將呢些人抓捕,接受審判


港府應該盡快制定法律,讓亂港分子們惶惶不可終日。


立法出台,維護和平


既然出台了香港國安法,任何人唔遵守都會受到法律嘅制裁!港府必須要主持正義!


這些反對派無理由的叫囂和無端的指責,都會被香港這個自由的社會包容,但也會為香港市民所不齒


[隱藏]
花開花謝,日出日落,時間印證了青春的足跡。我們是青春的花朵,要用最艷麗的顏色展現自己,要在這張揚的歲月里刻下最難忘的時光。在以後的回憶里,我們可以笑着去品味那真摯的點點滴滴,我們可以大聲地說,青春真好!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]