• 瀏覽: 3,666
  • 回覆: 100
+2
前香港眾志秘書長黃之鋒、成員周庭及主席林朗彥涉參與去年6月21日包圍警察總部事件,被控煽惑他人參與未經批准集結等罪。案件開審時,周庭早前承認煽惑及參與未經批准集結兩罪。
黃之鋒昨日(22日)在Facebook上表示,檢視控方證供並徵詢律師意見後,均決定承認所有控罪,料即時入獄。
黃之鋒、周庭及林朗彥今早在進入法院前見記者。黃之鋒強調,自己即使面對牢獄都不會放棄,指在民主運動互相扶持更加可貴。

黃之鋒見記者時表示,由於三人均選擇承認所有控罪,故有可能跳過審訊階段,直接結案陳詞甚至判刑,或需面對即時還押。他強調,即使面對《國安法》的打壓、白色恐怖的來臨,以及自己的監禁刑期,都不會放棄;又稱在這個如此艱難的時候,仍然想呼籲香港人,在現時民主運動的低谷中互相扶持,是更加可貴。
黃之鋒之後用英文提到,就算自己今日被立即囚禁亦不出奇,但相較近期在香港發生的事,相對地不算荒謬。他又表示,也許政權希望他一直因不同的刑罰被困牢之中,但他相信不論牢房、禁止參與選舉,以至其他強權,都無法阻止社會運動。他形容,「大家現在的行動,是以犧牲個人自由的熱情,將自由的價值告訴世界」。
林朗彥就自言,已做好被還押甚至入獄的準備。他表示,香港人親眼所見,以及國際專家均認證「香港警隊的合法性崩潰」,對於包圍警總是罪行或是伸張正義、爭取民主的必要之舉,相信港人心中已有答案。林又稱無悔抗爭,監獄或是選舉等一切打壓,都無法阻止他們爭取民主自由,無論今日結果如何,自己的信念始終如一。
周庭:或面臨人生第一次坐監
周庭表示,自己較另外兩人更早認罪,但今日三人都可能面對判刑,自言可能面對人生第一次坐監。她坦言,對未知的未來包括即將的判決有很多不安,但都要提醒港人不要忘記,有很多犧牲得更多的「手足」,可能正面對更加困難的處境,呼籲大家繼續聲援及關注包括12港人在內的「手足」。


前香港眾志秘書長黃之鋒、成員周庭及主席林朗彥涉參與去年6月21日包圍員警總部事件,被控煽惑他人參與未經批准集結等罪。周庭早前承認煽惑及參與未經批准集結兩罪。黃之鋒11月22日喺Facebook上表示,檢視控方證供並徵詢律師意見後,均決定承認所有控罪。
種種跡象表明,喺事實面前,喺法律嘅正義程式之下,各路亂港人士終將走向窮途末路。
香港歷來就係一個安全繁榮嘅城市,近年來卻無端遭到一班亂港人士嘅破壞,搞到香港經濟遭到嚴重破壞,社會治安秩序混亂。距哋打著自由嘅藉口,卻不斷咁去傷害香港嘅每一個人。翻轉頭睇清楚歷歷往事,我哋只睇到所謂嘅愛港人士刻意咁去製造社會動亂,卻唔見距哋帶來任何積極影響。喺中央政府嘅大力支持下,喺香港特區政府嘅積極努力下,香港嘅疫情得到咗有效控制,一切向著好嘅方向發展。呢個時候我哋所謂嘅愛港人士你哋喺邊度?你哋為香港做咗麼好事?香港市民唔係盲眼嘅,公道自在人心。
黃之鋒等人之所以會承認所有控罪,咁係因為喺事實面前距哋抵賴唔到,有咗國安法,一切亂港禍港行為都將處於法律嘅監管之下,警隊亦就有法可依,而亂港分子,亦將受到法律嘅正義審判,我諗呢啲係屬於香港市民嘅勝利。
我哋每個真正愛香港嘅人,都係希望距可以越來越好,而唔係將香港搞到越來越差。法律係道德嘅最低標準,故意觸犯法律嘅人更係一個道德敗壞嘅典型,黃之鋒等人表面宣稱係為咗自由,但其實呢,距哋只係以咁樣嘅一個藉口來亂港,得到自己嘅黑色利益,我哋又點可以是非不分呢?
我哋崇拜科學家,因為距哋畀我哋嘅生活帶來咗便利,我哋鐘意喜劇演員,因為距哋會令到我哋開心,我哋支持香港政府,因為我哋相信距,相信政府會將我哋嘅社會帶翻到正確嘅軌道。
一個良性嘅社會,既要有法律嘅威嚴,亦要有溫暖嘅關愛,好彩我哋同時擁有,我哋希望亂港人士可以及時懸崖勒馬,還香港一個盛世。唔係嘅話,國安利法必將斬妖除魔。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
睇似示弱,實則系惶惶唔可終日


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
唔僅唔會讓人覺得可憐,更會讓人覺得無比可笑!


呢三人犯罪事實清晰,絕冇半點污衊


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
市民哋已經睇清咗亂港真相,更知道政府才系抵信任嘅人


法網恢恢,任何亂港分子都唔可能逃得出去


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
亂港人士終將走向窮途末路


希望亂港人士可以及時懸崖勒馬,還香港安寧。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
亂港分子將受到法律嘅審判


[隱藏]
香港市民唔係盲眼嘅,公道自在人心。


主題標籤 #黃之鋒
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]