• 瀏覽: 1,194
  • 回覆: 25

律政司司長鄭若驊表示,《基本法》在香港成功落實多年,但仍然有些人不完全理解《憲法》和《基本法》,或是誤以為《憲法》在香港不適用,甚至乎忘記「一國兩制」的前提就是「一國」,也有些人故意對《基本法》作出選擇性的解讀,最終引起了很多誤解。

律政司在上星期二舉辦了《基本法》頒布三十周年法律高峰論壇,鄭若驊說希望藉著論壇追本溯源,正確認識《基本法》。她說有「一國」作為基礎,「兩制」在「一國兩制」運作下為香港帶來莫大的裨益,當中CEPA實現了互惠互利、優勢互補的效用,甚至為法律界開啟新機遇,至於司法互助和保全安排更有助提升香港的國際仲裁服務,鞏固香港爭議解決中心的地位。





是否講公正嚴明的周家明法官呢?

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1430045/即時-港聞-鄭若驊-有人故意對-基本法-作選擇性解讀



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
如果唔係咁, 啲黃屍曱甴邊有藉口, 搞3搞4.


若講故意對《基本法》作出選擇性解讀的個人或政黨,
最出色就係攻民黨嘅梁瓜杰



真係慘


[隱藏]
奸邪妖獸硬要將「兩制」解讀為大於「一國」。


系大少奶眼中~甘多任律政司~只有王仁龍識法律~

肥華你識法律架??邊個系你師父??



梁愛詩袁國強~又邊個系你地師父??你地D法律知識跣到中央甘既??


引用:
原帖由 bebebigbig 於 2020-11-22 14:25 發表
梁愛詩袁國強~又邊個系你地師父??你地D法律知識跣到中央甘既??
跣中央?你講野都幾攪笑,中央咁易比你跣到既咩



大少奶法律師父勁囉!!!就系鄧小平呢隻鬼!!!大少奶先剛剛完成幫中央隊去聯合國開會既野!!!以後!!!冇中央批準!!冇人可以代表中國香港去聯合國9up!!!


[隱藏]
引用:
原帖由 paintkin 於 2020-11-22 02:27 PM 發表

跣中央?你講野都幾攪笑,中央咁易比你跣到既咩
特衰正苦仲乜9成用哂老美伺服器??



鄭若驊:有人故意對《基本法》作選擇性解讀 


引用:
原帖由 bebebigbig 於 2020-11-22 14:33 發表



特衰正苦仲乜9成用哂老美伺服器??
你又知,佢話比你聽?



呢本嘢畀有心人玩咗幾拾年依家至知


引用:
原帖由 paintkin 於 2020-11-22 02:35 PM 發表

你又知,佢話比你聽?
大少奶吾知~王毅叔點向全世界國家講成立網安姐??特衰正苦而家知法犯法!!!



[隱藏]
https://youtu.be/DcetiOOBXQw
周家明唔會有能力反駁冼師傅



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]